Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Perusteellisen valaistusremontin konsepti

Perusteellisen valaistusremontin konsepti

Julkaistu: 14.10.2014 klo 08:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Nylundin Ekovalaistuskonsepti on helppo avaimet käteen -ratkaisu valaistuksen todelliseen energiaremonttiin. Yhdellä sopimuksella kiinteistön käyttäjä saa kokonaisratkaisun vanhojen valaisimien kierrätyksestä uuteen täysin toimintakuntoon asennettuun valaistusratkaisuun asti. Sähkölasku putoaa uudistuksella 60–80 prosenttia.

Jos kiinteistön valaistus on jo elinkaarensa päässä ja valaisimet ovat huonokuntoisia, ovat huolto- ja käyttökustannukset korkeita. Valaistuksen osuus kuukausittaisesta sähkölaskusta voi isoissa kiinteistöissä olla merkittävä.

Ekovalaistuksessa Nylund käyttää vain parhaita omia tuotteitaan, joita sähkötukkuliikkeet myyvät päivittäin kautta maan. Tuotteet on vuosien saatossa todettu kestäviksi ja luotettaviksi. Mikä tärkeintä, Nylundilla on osaamista yhdistää tunnistustekniikka oikeanlaiseen valaistukseen. Ainoana toimijana Suomessa Nylund tarjoaa kattavan valikoiman sekä tunnistimia, että valaisimia.

Kun huipputuotteet yhdistetään asiantuntemukseen ja vuosien kokemukseen, on tuloksena ainutlaatuinen konsepti, jolla löydetään jokaiseen tilaan paras ratkaisu.

Kartoituksella lähtötiedot

Ekovalaistusprojekti alkaa tapaamisella, jossa konseptin sisältö käydään läpi kiinteistön käyttäjän kanssa. Tapaamisesta edetään yleensä nopeasti kartoitukseen, jolla saadaan tarkat lähtötiedot nykyisestä valaistuksesta ja sen energiankulutuksesta. Samalla luodaan ehdotus uudesta ratkaisusta.

Asiakas näkee energialaskelmista helposti uuden avaimet käteen -investoinnin lopullisen vaikutuksen kuukausittaiseen nettokassavirtaan. Yleensä sähkölasku putoaa kuukausittain 60–80 prosenttia. Säästyvä summa riittää kattamaan uuden investoinnin kuukausierän. Koko investoinnin takaisinmaksuaika on useimmiten neljästä seitsemään vuotta. Kun valaistuksen alueellinen, portaattomasti himmentyvä ohjaus yhdistetään tilaan parhaiten soveltuviin valaisimiin, putoaa energiankulutus missä tahansa tilassa vähintään puoleen.

Tähän asti projekti on ollut asiakkaalle täysin maksuton. Kun asiakas on tehnyt päätöksen lähteä toteuttamaan energiansäästöprojektia, kaikki tekeminen, suunnitteleminen ja asentaminen on sen jälkeen Nylundin hoidossa.

Asennukset sovitetaan asiakkaan aikatauluun niin, että ne häiritsevät mahdollisimman vähän asiakkaan omia toimintoja. Tarkoilla mittauksilla todetaan lopullinen säästöprosentti.

Säästöistä totta

Ekovalaistuskonsepti toimii täydellisesti missä tahansa kiinteistössä parkkihalleista varastoihin ja toimistoista sairaaloihin. Kartoituksen jälkeen on helppo tehdä investointipäätös faktojen pohjalta.

Lisätietoa ja yhteydenotot: http://bit.ly/1ytXp50
Julkaisija: Editori.fi

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi