Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » PÄÄTOIMIJA OYJ RAKENNUSALAN KOVIN KASVAJA +50% 2014

Päätoimija Oyj

PÄÄTOIMIJA OYJ RAKENNUSALAN KOVIN KASVAJA +50% 2014

Julkaistu: 03.06.2015 klo 11:45
Julkaisija: Päätoimija Oyj

Kempeleeläinen Päätoimija Oyj nousee hyvää vauhtia suurten rakennusliikkeiden haastajaksi. Päätoimijan keskimääräinen kasvuprosentti perustamisensa jälkeen on ollut yli +40 %.  Päätoimija saavutti Talouselämän suomen 500 suurimman yrityksen listalla sijan 303 vuonna 2014. Talouselämä lehden kovimpien kasvajien listalle ei muita rakennusalan yrityksiä noussut vuonna 2014, Päätoimijan kasvuprosentti oli +51 %.  Tälle vuodelle 2015 yhtiö odottaa edelleen yli 40 % kasvua, joka tarkoittaa noin. 240 M€ liikevaihtoa. "Hyvä 70 - 80 M€ liikevaihdon kasvu  tarkoittaa paineita löytää osaavaa työvoimaa" Asko Myllymäki Päätoimijalta kertoo. "Talousohjattu laaturakentaminen on herättänyt luottamusta niissä asiakkaissa, joille rakentamisen kustannukset ovat tärkeitä" Asko Myllymäki havainnollistaa.

Päätoimijan kehittämä "Talousohjattu laaturakentaminen" varmistaa rakentamisen lainmukaisuuden, nopean aikataulun, kiinteän hinnan ja sovitun muuttopäivän. Tällä rakentamistavalla vaativakin asiakas voi "ohittaa" rakennusalaa vaivaavan valtavan byrokratian.

Päätoimija on Suomen suurimpia rakennus- ja kiinteistöalan konserneja. Suosiomme perustuu asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaiseen, kustannustehokkaaseen suunnitteluun ja rakentamiseen. Päätoimija-konserniin kuuluu kempeleläisen emoyhtiön lisäksi kahdeksan eri puolilla Suomea sijaitsevaa tytäryhtiötä. Työllistämme yhteensä n. 400 henkilöä ja liikevaihtomme vuonna 2014 oli n. 171 miljoonaa euroa.