Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Mitsubishi Electric JetTowel käsikuivain uudistuu

Scanoffice Oy

Mitsubishi Electric JetTowel käsikuivain uudistuu

Julkaistu: 03.05.2016 klo 13:29
Julkaisija: Scanoffice Oy

Mitsubishi Electric JetTowel käsikuivaimien design päivittyy.

Etupaneelin kulmat viistetään joka modernin ilmeen lisäksi antaa mahdollisuuden sijoittaa toiminnan merkkivalot paremmin kiinteistönpidon näkyville.

Myös Euroopan ekologisin SUOMALAINEN kauppakeskus luottaa Mitsubishi Electric laatuun, lue lisää linkistä alla:

Lisätiedot ja materiaalipyynnöt

Timo Lindholm
timo.lindholm@scanoffice.fi
p. 0503364423

-----------------------------------------------------------------------------------

on Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Scanoffice Groupille on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina Scanoffice Groupin omassa testilaboratoriossa sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2014 oli yli 34,5 miljoonaa euroa.