Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Millainen on hyvä puuvaja? Osallistu kyselyyn ja valokuvakilpailuun

TTS Työtehoseura

Millainen on hyvä puuvaja? Osallistu kyselyyn ja valokuvakilpailuun

Julkaistu: 08.12.2015 klo 13:28
Julkaisija: TTS Työtehoseura

MILLAINEN ON HYVÄ PUUVAJA -KYSELY
Millainen olisi unelmien puuvaja? Miten tällä hetkellä säilytät ja käytät puuta? Käynnissä olevalla nettikyselyllä selvitetään polttopuun käyttäjien mielipiteitä. Osallistumalla pääset suoraan vaikuttamaan uudenlaisen urbaanin puuvajamallin suunnitteluun. Vastausaikaa kyselyyn on 15.12.2015 asti. Vastanneiden kesken on jaossa palkintoina Finnkinon leffalippupaketti.
Suora linkki kyselyyn: https://www.webropolsurveys.com/S/1ED32A867DB45702.par

ILMIANNA TOIMIVA PUUVAJA -KUVAKILPAILU
Omakotiasukkailta kerätään kuvia hyvistä puunsäilytysratkaisuista. Ota valokuva toimivasta puuvarastosta tai puuvajasta ja kerro, mitä hyvää ja mitä kehitettävää siinä on. Riittää, kun vajassa on jokin oivallus. Täydellinen puuvajan ei tarvitse olla! Lähetä kuva ajatustesi kera 15.12.2015 mennessä osoitteeseen: ilmastoinfo@hsy.fi. Vastanneiden kesken on jaossa palkintoina koivuklapeja tai Metsäpirtin multaa.

Tarkempia tietoja kyselystä, kuvakilpailusta ja Urbaani puuvaja -hankkeesta löytyy www.urbaanipuuvaja.fi.

Urbaani puuvaja -hankkeessa kehitetään uudenlaisia polttopuun kuivumista edistäviä polttopuun varastointi- ja palveluratkaisuja kaupunkien pientaloalueille. Uudet puuvajamallit luodaan suunnittelukilpailun, asukkaiden näkemysten ja yritysyhteistyön avulla. Hankkeessa myös tiedotetaan oikeista polttopuun säilyttämisen ja polttamisen käytännöistä. Urbaani puuvaja -hankkeen toteuttavat TTS Työtehoseura, Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY ja Aalto-yliopisto. Yhteistyökumppaneina ovat mukana lisäksi Vantaan Omakotiyhdistysten Keskusjärjestö ry, Nuohousalan keskusliitto, Bioenergia ry, Motiva sekä pääkaupunkiseudun kaupungit. Rahoittajana on EAKR / Uudenmaan liitto.

Tutkimusvastaava Minna Kuusela, minna.kuusela@tts.fi, puh. 044 7143 695

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki