Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Maailman tylsin talotehdas takaa yllätyksettömän toimituksen

Teijo-Talot Oy

Maailman tylsin talotehdas takaa yllätyksettömän toimituksen

Julkaistu: 07.08.2015 klo 13:15
Julkaisija: Teijo-Talot Oy

Viisi valmistalotehdasta ympäri Suomea yhdistyivät 1.6.2015 maailman tylsimmäksi talotehtaaksi. Uusi talotehdas Teijo-Talot Oy tunnustautuu tylsäksi, koska säältä suojassa tehtaalla betoniperustuksineen rakennettavat valmistalot tulevat aina aikataulussaan, pitävin hinnoin ja ilman yllätyksiä, toimitettuna tontille erikoiskuljetuksena.

Uudenajan valmistalotehtaan muodostavat kuusi yhtiötä eli Teijo-Talot Oy, Eteläpuu Oy (Teijo-Talot Häme), Teijo-Talot Pohjanmaa Oy, Teijo-Talot Savo Oy, Teijo-Talot Lappi Oy sekä Teijo Rent Oy.

”Talotehtaiden yhdistymisen taustalla on halu olla tarjoamassa huomisen tilaratkaisuja asiakkaiden yksilölliset tarpeet huomioiden”, kertoo Teijo-Talojen hallituksen puheenjohtaja Lasse Ojanen.

Suomen rakennusmarkkinoiden tilanne suosii isompia pelaajia, eli talotehtaiden yhdistäminen oli kokonaistehokkuuden nimissä yrittäjille luontevaa. ”Yhdistäessämme liiketoimintoja, mietimme myös asemamme uusiksi, huomioiden markkinoilta poikkeavan tapamme toimia. Valmistamme rakennukset perustuksineen tehdashallissa säältä suojassa ja toimitamme ne tontille kokonaisena yhdessä tai useammassa osassa. Kehittämäni tapa rakentaa valmistaloja on ylivoimainen rakentamisen turvallisuuden ja rakennuksen terveyden kannalta.”, jatkaa Ojanen.

”Meitä voisi tosiaan sanoa maailman tylsimmäksi talotehtaaksi. Olemme rakentaneet formaatin, joka ei jätä sijaa yllätyksille rakennusprojektissa ja jännitys on pakko hakea muualta,” kertaa Teijo-Talot Oy:n tuore toimitusjohtaja Olavi Hallikainen.

Pisteenä iin päälle talotehdas antaa kaikille talonostajille ässäarvan, jotta se voisi tarjota edes pientä jännitystä talotoimituksiinsa.

Lisätietoja antavat:

Olavi Hallikainen, toimitusjohtaja

puh. 040 7343 343, hallikainen@teijo-talot.fi

Pia Willadsen, viestintä

puh. 040 4516 729, willadsen@teijo-talot.fi

Esittelyvideo:

Teijo-Talot Oy on ainoa valmistalotehdas, joka rakentaa erilaisia rakennuksia säältä suojassa ja toimittaa rakennukset kiinteine perustuksineen asiakkailleen täysin käyttöönottovalmiina.  Teijo-Talojen tehdasverkosto kattaa koko Suomen. www.teijotalot.fi