Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » L&T ja isännöintitoimisto iMasa tarjoavat bajamajoja ilmaiseksi Lahden Yöt -tapahtumaan

Lassila & Tikanoja

Julkaistu: 11.07.2016 klo 09:00
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja ja isännöintitoimisto iMasa tarjoavat ilmaisia bajamajoja kaupunkilaisten käyttöön Lahden Yöt -tapahtuman aikaan heinäkuussa. Yritykset haluavat omalta osaltaan huolehtia sekä kävijöiden viihtyvyydestä että yleisestä siisteydestä festivaalialueella.

"Lahden Yöt -tapahtuman aikaan ihmiset liikkuvat kesämielellä myös varsinaisen festivaalialueen ulkopuolella. Tämä saattaa aiheuttaa lieveilmiöitä kuten pissaamista porttikongeihin ja pusikoihin. Tarjoamalla bajamajat torin liepeille huolehdimme siitä, että siisteys säilyisi myös kaduilla ja alueen asukkaiden viihtyvyys olisi turvattu", kertoo L&T:n yksikönpäällikkö Samuli Wrangell.

Lahden Yöt järjestetään 14.7.-16.7. Bajamajat sijoitetaan Vapaudenkadulle alatorin kulmalle ja Aleksanterinkadulle torin laidalle.

L&T omistaa Bajamaja-tuotemerkin, joka on käytössä muotoutunut yleisnimeksi liikuteltaville vessoille. L&T on ollut 1980-luvusta asti ensimmäisiä eurooppalaisia vuokrakäymälöiden toimittajia. Bajamajoja liikahtaa Suomessa varsinkin kesäaikaan tuhatmäärin erilaisiin tapahtumiin.

Lisätiedot:

Samuli Wrangell, yksikönpäällikkö

samuli.wrangell@lassila-tikanoja.fi tai 050 385 6213

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2015 oli 646,3 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki