Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » LÄHITAPIOLA JA LEHTO GROUP OYJ ALOITTIVAT RAKENTAMISYHTEISTYÖN

Lehto

LÄHITAPIOLA JA LEHTO GROUP OYJ ALOITTIVAT RAKENTAMISYHTEISTYÖN

Julkaistu: 22.07.2016 klo 13:00
Julkaisija: Lehto

Julkaisuvapaa/ heti

LÄHITAPIOLA JA LEHTO GROUP OYJ ALOITTIVAT RAKENTAMISYHTEISTYÖN

LähiTapiola ja Lehto Group Oyj ovat allekirjoittaneet urakkasopimuksen kerrostalon rakentamisesta Espooseen, Leppävaaran juna-aseman läheisyyteen.  Kerrostaloon tulee 29 asuntoa ja se rakennetaan KVR-urakkasopimuksena asiakkaalle täysin valmiiksi. Kohteessa on monipuolinen asuntojakauma ja ympäristö on viihtyisä myös lapsiperheille. Tuotannon toteuttaa Lehto Groupin tytäryhtiö Rakennuskartio Oy.

LähiTapiolan kiinteistörahastojen toimitusjohtaja Kim Särs tervehtii ilolla kuivaketjua, jonka Lehdon rakennuskomponenttien tehdasvalmistaminen tuo kerrostalotuotantoon. Kim Särs toivoo erityiseti pk-seudulle edullista ja laadukasta vuokra-asuntotuotantoa.

Hankejohtaja Hans Koivukangas kertoo, että ”Rakennuslupa on lainvoimainen, ja rakentaminen alkaa välittömästi, valmistuen kesällä 2017”. Koivukangas kiittää myös yhtiön saamasta luottamuksesta uuden asiakkuuden myötä, arvostaen LähiTapiolan asiakkuutta hyvin korkealle.

Lisätiedot:

Rakennuskartio Oy                    Hans Koivukangas p.050-563 7588

LähiTapiola                                Kim Särs p.040-501 9981

Lehto Group Oyj                        Asko Myllymäki p.040-527 3294

Lehto Group on talousohjattuun rakentamiseen keskittyvä suomalainen rakennus- ja kiinteistöalan konserni. Yhtiön missio on olla innovatiivinen rakennusalan uudistaja. Yhtiö on jakanut toimintansa neljään palvelualueeseen: Toimitilat, Asunnot, Hyvinvointitilat ja Korjausrakentaminen. Lehto Group toimii tällä hetkellä Suomessa ja se on maantieteellisesti keskittynyt kasvukeskuksiin, jotka muodostavat merkittävän osan rakentamisen volyymista. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Kempeleessä. Yhtiön palveluksessa oli tilikauden 2015 päättyessä 423 henkilöä.