Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Konesalien kokonaistoimittaja Coromatic Oy aloittaa FG Wilsonin generaattorien jälleenmyynnin Suomessa

Coromatic Oy

Julkaistu: 01.12.2011 klo 08:00
Julkaisija: Coromatic Oy

Konesalien rakentamiseen ja varmennettuun virransyöttöön erikoistunut Coromatic Oy on aloittanut FG Wilsonin dieselgeneraattorien jälleenmyynnin Suomessa. Näin Coromaticista tulee yksi FG Wilsonin kansainvälisistä jälleenmyyjistä ja vahvistaa palvelukonseptiaan kokonaisvaltaisena konesalien kokonaistoimittajana.

”Varmistettu virransyöttö on tärkeä osa  tekniikan toimivuuden turvaamista ja dieselgeneraattorit ovat osa sitä. Isot konesalit tarvitsevat dieselgeneraattorin varmistamaan virransyöttöä ”, sanoo Coromatic Oy:n toimitusjohtaja Kari Ojala.

” Dieselgeneraattorien tarve ei rajoitu vain konesaleihin, vaan tämä avaa meille uuden markkina-alueen myös teollisille aloille”, Ojala jatkaa.

” Olemme iloisia saadessamme uuden FG Wilson jälleenmyyjän Suomeen. Meillä on jo ennestään erittäin hyvät yhteistyösuhteet Coromatic Groupin Ruotsin tytäryhtiön Coromatic AB:n kanssa. Coromaticin keskittyminen laatuun ja asiakaspalveluun yhdistettynä Coromatic Oy:n kasvusuunnitelmiin sopivat täydellisesti FG Wilsonin asettamiin tavoitteisiin Suomessa”, toteaa FG Wilsonin Euroopan myyntipäällikkö John Hegarty.

Lisätiedot:

Coromatic Oy
Toimitusjohtaja Kari Ojala
+358 400 458 332
kari.ojala@coromatic.fi

FG Wilson

FG Wilson valmistaa kaasu- ja dieselgeneraattoreita 45 vuoden kokemuksella. Sen tuotantolaitokset Brasiliassa, Kiinassa, Intiassa, USA:ssa ja Pohjois-Irlannissa valmistavat yli 80.000 generaattoria vuosittain. FG Wilson toimii yli 100 maassa 180 valtuutetun jälleenmyyjän voimin. http://www.fgwilson.com/

Coromatic Group on pohjoismainen konserni, johon kuuluu johtavia IT-jatkuvuuden turvaamiseen ja varmistettuun sähkönsyöttöön erikoistuneita yrityksiä. Konserni tarjoaa konsultointi- ja analysointipalveluja, konesalien kokonaisvaltaista rakentamista sekä huolto- ja ylläpitopalveluja. Konserniin kuuluvat Coromatic Oy:n lisäksi Coromatic AB, Metric Power Systems AB, Skandinaviska Kraftprodukter AB Ruotsissa, Metric AS Norjassa sekä Scanpocon ja Coromatic A/S Tanskassa. Pääomistaja on yksityinen pääomasijoittaja EQT. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 650 miljoonaa Ruotsin kruunua eli yli 72 miljoonaa euroa. Konsernilla on yhteensä 235 työntekijää ja sen pääkonttori sijaitsee Bromman kaupunginosassa Tukholmassa.