Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Heikki Kaunisto on nimitetty Antiloopin talous- ja rahoitusjohtajaksi

Antilooppi

Heikki Kaunisto on nimitetty Antiloopin talous- ja rahoitusjohtajaksi

Julkaistu: 25.08.2016 klo 14:00
Julkaisija: Antilooppi

DI Heikki Kaunisto on nimitetty Antilooppi Management Oy:n talous- ja rahoitusjohtajaksi (CFO) 8.8.2016. Heikki on viimeksi toiminut North European Oil Trade Oy:n talous- ja rahoitusjohtajana.

”Heikillä on vahva talouden ja rahoituksen kokemus usealta toimialalta, jolla on suuri merkitys Antiloopin kasvun tukemisessa. On hienoa saada Heikki mukaan Antiloopin tiimiin”, sanoo Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

"Antilooppi on tuulahdus jotain uutta, raikasta ja kehityskelpoista. Antilooppi tarjoaa kasvustrategiallaan haasteita ja mahdollisuuksia, joihin tarttuminen kiehtoo ja motivoi. On mukava liittyä organisaatioon, jossa on ammattitaitoinen, sitoutunut ja kannustava ilmapiiri", sanoo Antiloopin uusi CFO Heikki Kaunisto.

Heikki Kaunisto

Toimitusjohtaja Tuomas Sahi, puh. 0400 907 877

Talousjohtaja Heikki Kaunisto, puh. 050 440 5224

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kehitämme omistamiamme kohteita vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo ja muut Hakaniemen ja Hämeentien maamerkkirakennukset, Nokian nykyinen pääkonttori Espoon Karaportissa sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan meillä on vuokrattavaa tilaa noin 280 000 neliömetriä. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.