Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Hartwallin panimon ja virvoitusjuomatehtaan vartiointi- ja turvallisuuspalvelut Turvatiimille

Turvatiimi

Julkaistu: 29.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä Hartwall valitsi Lahden tuotantolaitoksen vartiointi- ja turvallisuuspalveluiden tuottajakseen kotimaisen turvallisuusyrityksen Turvatiimin. Syyskuussa alkanut yhteistyö on kolmevuotinen. Turvatiimi tuottaa Lahdessa 24/7 paikallisvartioinnin, piirivartioinnin, hälytysajot, kuormantarkastukset sekä opastusta ja neuvontaa.

Hartwall pitää tärkeänä toimintansa laadukkuutta ja turvallisuutta. Turvallisuuspalveluilla varmistetaan tuotantolaitoksen kiinteistön, toiminnan ja henkilöstön turvallisuus. Vartioinnin tehtävänä on muun muassa valvoa kulkua tehdasalueella, ohjata tavarantoimittajia ja opastaa alueella liikkujia sekä tehdä yhteistyötä pelastusviranomaisten kanssa mahdollisissa hälytystilanteissa.

”Turvallisuus on liiketoiminnallemme tärkeä tukitoiminto. Tehdaskiinteistö sijaitsee taajama-alueella, missä kulkee paljon ihmisiä ja käsitellään suuri määrä tuotteita. Vartioinnin avulla tavaraa ei katoa ja alueella on turvallista liikkua”, sanoo Hartwallin ostopäällikkö Karri Kanervo. Vartiointi- ja turvallisuuspalveluilla on rooli myös pelastustoiminnassa sekä onnettomuuksien ja ilkivallan ehkäisemisessä. ”Tärkeimmät kriteerit turvallisuuspalvelujen toimittajan valintaan olivat joustavuus ja halukkuus tarjota palveluja meidän joustaviin tarpeisiin, ja se erotti Turvatiimin muista toimittajista. Odotamme innolla toimivaa yhteistyötä”, jatkaa Kanervo.

”Hartwallin Lahden tuotantolaitos on meille merkittävä uusi asiakas teollisuuden asiakassegmentissä, ja lähdemme kehittämään tehdasalueen toimintaympäristön turvallisuuspalveluja yhdessä Hartwallin kanssa”, sanoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro. Turvatiimi uudisti toimintamallinsa ja organisaationsa tuotantolähtöisestä asiakaslähtöiseksi kesäkuussa 2015.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Karri Kanervo, ostopäällikkö, Hartwall, karri.kanervo@hartwall.fi, puh. 020 717 6271

Turvatiimi Oyj