Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Briiffi rakentamaan Peabin tunnettuutta Suomessa – Peab vahvistaa asemiaan Suomen asuntorakentamismarkkinoilla

Briiffi

Julkaistu: 01.06.2016 klo 09:46
Julkaisija: Briiffi

Yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusliikkeistä, ruotsalainen Peab, vahvistaa asemiaan Suomen asuntorakentamismarkkinoilla. Maakuntarakentajana tunnetuksi tullut yhtiö kaavailee itselleen nyt suurempaa roolia erityisesti pääkaupunkiseudun kuumina käyvillä asuntorakentamismarkkinoilla. Yksi keskeisimmistä keinoista myynnin kasvattamisessa on markkinointiviestinnän uudistaminen.

Tunnettuuttaan ja tuotteidensa vetovoimaa kasvattaakseen Peab valitsi alkuvuodesta 2016 uudeksi mainostoimistokseen Briiffin. Päätös syntyi laajan kilpailutuksen jälkeen. Yhteistyö koskee Peabin Suomen-toimintoja ja kaikkia mainonnan muotoja.

– Yhteinen sävel ja näkemys uudistusten suunnasta löytyi heti ensipalavereista lähtien. Näytetyössä arvostimme rohkeaa ja modernia ehdotusta Peabin visuaalisen linjan uudistamiseksi, kertoo johtaja Riku Patokoski Peabilta.

Kotoilusta, yhteisöllisyydestä ja hyvinvoinnista ammentava uusi markkinointiviestinnän linja otettiin käyttöön huhtikuussa. Pilottikohteina toimivat arkkitehtikilpailun voittaneet asunto-osakeyhtiöt Kruunuvuorenrannan Kuningas ja Kuningatar.

– Näiden tärkeiden kohteiden markkinointi lähti käyntiin erinomaisesti. Ensimmäisen viikonlopun aikana asunnoista varattiin jo lähes neljännes. Muutenkin organisaatiosta kantautuneet kommentit uudesta mainonnan linjasta ovat olleet positiivisia. Tästä on hyvä lähteä kehittämään Peabin näkyvyyttä entistä digitaalisempaan suuntaan, Patokoski linjaa.

Jonne Saivosalmi, toimitusjohtaja

Briiffi Oy

040 569 3333

jonne.saivosalmi@briiffi.com

Riku Patokoski, asuntoliiketoiminnan johtaja

Peab Oy

riku.patokoski@peab.fi

Briiffi on vuonna 1984 perustettu täyden palvelun markkinointiviestinnän yritys, joka työllistää noin 20 alan ammattilaista. Toimitilat sijaitsevat Turun ydinkeskustassa. Briiffin asiakkaita ovat mm. ABB, Bosch, Helkama, Helsingin Mylly, Messukeskus, Paroc, Subaru ja Valmet.

Peab-konserni on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennusyhtiöistä. Se työllistää Pohjoismaissa 13 000 henkeä, joista Suomessa noin 700 henkilöä. Konsernin toiminta on jakautunut neljään liiketoiminta-alueeseen; rakentaminen, asunto- ja kiinteistöliiketoiminta, infrarakentaminen sekä teollisuus. Peab-konsernin liikevaihto on 4,8 miljardia euroa. Konsernin osake noteerataan Tukholman pörssissä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki