Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Asuntomessut Porissa 2018 tonttimyynnin markkinointi on Staartin käsialaa

Staart Oy

Asuntomessut Porissa 2018 tonttimyynnin markkinointi on Staartin käsialaa

Julkaistu: 04.07.2016 klo 11:15
Julkaisija: Staart Oy

Asuntomessut Porissa 2018 tonttimyynti käynnistyi ja tonttien hakuaika on 1.6.–31.8.2016. Tonttivalinnat tehdään tulevan syyskuun aikana. Tonttimyynnin ilmeestä, kerronnan tyylistä ja taktisten markkinointimateriaalien suunnittelusta vastasi markkinointitoimisto Staart Oy. Staart valikoitui kumppaniksi kilpailutuksen kautta. Työn tilasi Porin kaupunki.

”Staartin toimintatavan selkeys ja ideointikyky vakuuttivat valitsijatiimin. Ja lopputuloksena syntyi raikas ja nuorekas kaupunginosailme Karjaranta21:ksi nimetylle alueelle. Staartilla oli paitsi jämäkkä ote myös mukavan rento ilmapiiri koko suunnittelun ajan. Lisäksi he haastoivat meidät virkamiehet entistä hakijaystävällisempään kerronnan tyyliin tonttihaun ja sitä seuraavan rakennusprosessin eri vaiheissa”, kertoo Porin kaupungin projektipäällikkö Kari-Matti Haapala.

Porin asuntomessujen teemoja ovat: elämää kaupunkikylässä, digitaalisuus ja ekologisuus, Kokemäenjoki ja Kirjurinluoto sekä ruoka ja yrittäjyys. Teemat tulevat näkymään muiden muassa talotekniikassa ja materiaaleissa. Alueen tiivis kaava on verrattavissa Porin vanhoihin, idyllisiin puutaloalueisiin Viikkariin ja Kuukkariin. Asemakaavan luo hyvän perustan turvalliselle asumiselle, yhteisöllisyydelle ja pienyrittäjyydelle.

”Ensisijaisesti lähdimme suunnittelemaan uuden porilaisen kaupungiosan visuaalista tyyliä, emme niinkään asuntomessualuetta. Karjaranta21:n ilmeen avaruus, eloisuus ja vielä mittasuhteitaan hakevat viivapiirroskuvitukset viestivät kaikki alueen keskeneräisyydestä. Aika ja asukkaat lopulta näyttävät miltä Karjaranta21 tulee näyttämään. Rakennusvaiheen ilmeellä ja pääviestillä Unelmia piirretään nyt halutaan rohkaista kaikkia kaivamaan ruutuvihkot esiin ja oivaltamaan, että asuntomessurakentaminen on oikeastaan mahdollista ihan kaikille kiinnostuneille”, kertoo Staartin Art Director Jonne-Pekka Stenroos.

Lisätietoa:

Kari-Matti Haapala, projektipäällikkö, 044 701 9174, kari-matti.haapala@pori.fi

Juuso Kemi, suunnittelujohtaja, 050 550 9427, juuso.kemi(at)staart.fi

www.karjaranta21.fi

Staart Oy on ketterä ja kanavariippumaton markkinointitoimisto, joka on tämän päivän digiympäristössä kuin kotonaan. Suunnittelemme ja toteutamme markkinointiviestintää ja designia brändeille, jotka haluavat erottua joukosta. Työllistämme Helsingissä ja Porissa 15 alan huippuosaajaa. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 1,4 M€. Lue lisää ja tutustu töihin www.staart.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki