Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Asuntojen esittelyvideoilla heinäkuussa ennätykselliset katsojaminuutit

Kiinteistömaailma

Asuntojen esittelyvideoilla heinäkuussa ennätykselliset katsojaminuutit

Julkaistu: 16.08.2015 klo 09:00
Julkaisija: Kiinteistömaailma

Kiinteistömaailman asuntoesittelyvideoita katsottiin heinäkuussa 149 046 minuuttia, eli yhteensä 103 päivän verran. Se tarkoittaa kolmea yhtäaikaista ja vuorokauden jokaisena hetkenä käynnissä olevaa esittelyä läpi heinäkuun. Katselukertoja videoille kertyi heinäkuussa lähes 100 000 kappaletta.

”Alalla ei ole yhteistä tilastointia asuntoesittelyiden kävijämääristä, mutta 100.000 videonäyttöä taitaa peitota heinäkuun asuntoesittelyjen kävijämäärän heittämällä”, pohtii Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Ennätykselliset katsojamäärät kielivät siitä, että videoesittelyille on kysyntää. Kysynnän kautta myös tarjonta laajenee. Asuntojen esittelyvideoita tehdään ympäri Suomen, ja kesän aikana yhä useampi Kiinteistömaailman välittäjä lähti tarjoamaan esittelyvideota asiakkailleen.

”Teemme asuntoesittelyvideoita tällä hetkellä 1000 videon kiihtyvällä kuukausivauhdilla ja koko Suomen kattavasti. Nähtäväksi jää rikkoutuuko 10 000 videoidun kohteen raja vielä tämän vuoden puolella”, kertoo Heikkinen.

Elokuun puoleen väliin mennessä esittelyvideoita on Kiinteistömaailmassa tehty jo noin 4000 kappaletta.

Lisätiedot:

Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, p. 050 433 2080
Hanna Lantto, viestintäsuunnittelija, p. 044 714 0090

Vuonna 1990 perustettu Kiinteistömaailma on valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee yli 700 asuntokaupan ammattilaista noin 110 asuntomyymälässä ympäri Suomen. Brändin omistaa Danske Bank; asuntomyymälät ovat itsenäisten franchisingyrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.