Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Are Talotekniikka Oy aloitti toimintansa 3.7.

Are Oy

Are Talotekniikka Oy aloitti toimintansa 3.7.

Julkaistu: 04.07.2014 klo 12:09
Julkaisija: Are Oy

Are Talotekniikka Oy on rekisteröity kaupparekisteriin 3.7.2014. Tämän myötä Lemminkäinen Talotekniikka Oy:stä tulee Are Talotekniikka Oy. Nimenmuutos astuu voimaan heti.

Toimisto-, liike- ja asuinkiinteistöjen huoltoa ja urakointia tarjoava Are Oy ja Lemminkäinen Oyj saivat kesäkuussa päätökseen kaupan, jossa Are osti koko Lemminkäinen Talotekniikka Oy:n osakekannan. Kaupan myötä koko Lemminkäinen Talotekniikan henkilöstö siirtyi Are-konserniin. Nyt vahvistettu uusi nimi ei vaikuta Are Talotekniikan asiakkaisiin, vaan työt jatkuvat kuten ennenkin.

toimitusjohtaja Heikki Pesu
heikki.pesu@are.fi

Are-konserni
Onvest-konserniin kuuluva Are parantaa merkittävästi toimisto-, liike- ja asuinkiinteistöjen energiatehokkuutta ja käyttäjien hyvinvointia kehittämällä ja toimittamalla innovatiivisia kiinteistöpalveluita ja urakoinnin ratkaisuja kiinteistöjen koko elinkaarelle. Yhtiö panostaa erityisesti älykkääseen tekniseen ylläpitoon ja urakointia varten kehittämäänsä Sensus-konseptiin. Are-konserni työllistää noin 2800 henkilöä. Lisätietoa: http://www.are.fi