Etusivu » Tiedotteet » Kemianteollisuus » Vuoden onnistuja: Uusien asiakkaiden määrä satakertaistunut FSP:llä

Kissconsulting Oy

Vuoden onnistuja: Uusien asiakkaiden määrä satakertaistunut FSP:llä

Julkaistu: 27.01.2015 klo 06:00
Julkaisija: Kissconsulting Oy

Suomen suurin pintakäsittelyalan yritys Finnish Steel Painting Oy eli FSP on saanut roimasti uusia asiakkaita viimeisen vuoden aikana. Noin 25 miljoonan liikevaihdon yrityksessä uusia asiakkaita on tullut aiemmin keskimäärin pari kolme vuodessa. Systemaattisen myynnin kehittämisen jälkeen uusia asiakkaita on tullut vuodessa lähes sata.

Mistä muutos johtuu? Yrityksen toimitusjohtaja Pentti Virtanen kertoo aikaisemminkin painopisteenä olleen myynnin systematisoituneen sekä mittaroinnin ja asiakashallinta- systematiikan kehittyneen. Lisäksi ydinryhmä kävi paloittaisesti etenevän valmennusrupeaman ja kehitti myös myyntiin liittyviä taitoja. Muutosta oli vauhdittamassa ja tukemassa Kissconsulting Oy:stä Maarika Maury

Jatkossa myynnillisyyttä jalkautetaan koko organisaation ajatusmaailmaan. Tarkoituksena on, että myös työntekijät pitävät aktiivisesti myyntituntosarvet esillä ja tuovat myynnillisiä ehdotuksia eteenpäin.

FSP:n palveluksessa on yli 200 alan ammattilaista yli 30 toimipaikassa Suomessa, Ruotsissa Virossa ja Puolassa ja se on yksi Euroopan johtavimmista teollisuuden pintakäsittelyalan yrityksistä

Lisätietoja

Pentti Virtanen, toimitusjohtaja, FSP Finnish Steel Painting Oy, puh. 0400 811 674
Maarika Maury, toimitusjohtaja, Kissconsulting Oy, puh. 050 590 0412