Etusivu » Tiedotteet » Kemianteollisuus » Led Lenser uutuus, H6R ja H6 -otsavalaisimet

Nordic Trail

Led Lenser uutuus, H6R ja H6 -otsavalaisimet

Julkaistu: 02.09.2015 klo 13:29
Julkaisija: Nordic Trail

LED LENSER H6R ja H6

Maailman tunnetuimpien metallirunkoisten led – valaisimien valmistaja, Led Lenser, esittelee uudet H6 ja H6R otsavalaisimet. Uutuudet ovat suunniteltu erityisesti työkäyttöön. Kumitettu otsahihna pitää valaisimen hyvin paikoillaan, myös kypärässä. Halutessaan voi lisätä ylimääräisen pään kulkevan yli hihnan maksimoidakseen otsavalaisimen paikoillaan pysymisen.

Ladattavassa H6R:ssa on laaja ja tehokas valokeila – se on yksinkertainen käyttää

Ammattikäyttöön soveltuva H6R on pienikokoinen ja helppokäyttöinen ladattava otsavalaisin. Siinä on kaikki tarvittavat ominaisuudet: Tehokas uusi linssi ja Led, portaattomasti säädettävä valokeila ja valaisukulma sekä portaaton valon kirkkauden säätö. Pienikokoinen otsavalaisin painaa vain 132g.  Se valaisee todella kirkkaasti 200 lumenin valoteholla.

Led Lenser H6R on helppokäyttöinen. Valaisimessa on yksi virtakytkin ja yksi säädin, jolla säädät otsavalaisimen kirkkautta.

H6 on ladattavan H6R:n paristokäyttöinen pikkuveli

Paristokäyttöinen Led Lenser H6 on ominaisuuksiltaan samanlainen kuin H6R. Paristokäyttöisenä se toimii 3 x AAA paristoilla.

Tekniset tiedot

H6R ja H6 – otsavalaisimissa on portaaton kirkkauden säätö ja ne tuottavat valotehoa täysteholla 200 lumenea, himmeällä 5 lumenea. Kokonaispaino on 132 g. Vesitiiviysluokka IPX4. Väri: Musta.

Suositushinnat: H6R 74,50 € ja H6 59,00 € sis. alv 24 %, heti myynnissä.

Takuu: Led Lenser on luotettava, alan huippua edustava laatuvalaisin, jolla on 2 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu ja huoltopalvelu Suomessa.

Myynti: Tavaratalot, urheilu- ja retkeilyliikkeet, rauta- ja työkalukaupat, työturvallisuusalan jälleenmyyjät, sähkö- ja LVI-alan tukkuliikkeet sekä liikelahjajälleenmyyjät.

Heikki Pirttilahti

tuotepäällikkö

heikki.pirttilahti@nordictrail.fi

p. 0207 310 433