Etusivu » Tiedotteet » Kemianteollisuus » Ikkunat kirkkaiksi Sonett Lasinpesunesteellä

Itu Biodyn Oy

Ikkunat kirkkaiksi Sonett Lasinpesunesteellä

Julkaistu: 09.04.2015 klo 09:30
Julkaisija: Itu Biodyn Oy

Ympäristöystävällinen Sonett Lasinpesuneste pesee lasipinnat ja peilit kirkkaaksi ja raidattomaksi. Koe ikkunanpesun iloa!

Helppoa ja nopeaa

Suihkuta pestävälle pinnalle Sonett Lasinpesunestettä ja pyyhi kuivalla nukkaamattomalla liinalla/mikrokuituliinalla. Ei muuta. Ikkunaan jää raitoja liinan kostuessa, vaihda silloin kuivaan liinaan ja pyyhi pinta kuivaksi.

Pinttynyt lika kannattaa kostuttaa Sonett Lasinpesunesteellä ja pyyhkiä suurimmat pois. Tässä vaiheessa voit käyttää jo kostunutta tai Lasinpesunesteellä kostutettua siivousliinaa. Viimeistelyyn suihkuta ikkunalle uusi kerros Lasinpesunestettä ja kuivaa kuivalla mikrokuituliinalla. Saat likaisenkin ikkunan jälleen säihkyvän kirkkaaksi.

Nopean tuloksen lisäksi iloa ikkunan pesuun tuo haihtuvat, aidot sitruunaruoho- ja laventeliöljyt. Ikkunanpesijän piristämisen lisäksi ne tuovat puhtaan raikkaan tuulahdukseen siivottuun tilaan. Käyttäjäkokemuksen mukaan saatu palaute on positiivista. Tuotetta on kutsuttu ikkunaihmeeksi - todella, vain suihkaisu ja pyyhintä!

Autoilijalle myös

Sonett Lasinpesuneste hyvä tuote autoon mukaan tai kevätpesun viimeistelyyn. Sillä poistaa hyvin lasiin ja lamppuihin liiskaantuneet hyönteiset. Ympäristöystävällisenä pesuaineena Sonett Lasinpesunestettä voi käyttää myös tien varressa. Tuotteeseen käytetyt raaka-aineet hajoavat luonnossa nopeasti luontaisesti.

Tuotetiedot

Pakkauskoko: 500 ml, 1 l ja 10 l

Kasviperäinen alkoholi (etanoli)                    15 - 30 %
Sokeritensidi ja Kookosöljy alkoholisulfaatti      1 - 5 %
Luonnollinen, eteerinen laventeliöljy                     < 1%     sertifioitu luonnonmukaisesti tuotettu Luonnollinen, eteerinen sitruunaruohoöljy            < 1%     sertifioitu luonnonmukaisesti tuotettu
Elävöitetty vesi

Komission asetuksen mukainen ainesosaluettelo:  Aqua, Alcohol, Alkylpolyglucoside C8-16, Sodium C12-14 Fattyalcohol sulphate, Perfume

Tiheys: (20°C), noin 0.98 g/cm³
pH-arvo (20°C) ( 5g/l H2O ) noin 7 - 8
HELPOSTI SYTTYVÄÄ: Sisältää alkoholia (etanolia).
Säilytettävä lasten ulottumattomissa. Älä hengitä aerosoleja. Jos ainetta on nielty, hakeudu välittömästi lääkäriin ja näytettävä pakkaus tai etiketti. Käytettävä ainoastaan ​​hyvin ilmastoiduissa tiloissa.

Sonett-pesuaineet eivät sisällä entsyymejä, petrokemiasta peräisin olevia tensidejä, synteettisiä hajusteita, väri- tai säilöntäaineita, kirkasteita eikä valkaisua lisääviä aktivaattoreita.

Hinnat:

Suihkepullo 0,5 l                         6,50 €
Täyttöpullo 1 l                            9,95 €

Sonett Lasinpesunestettä on saatavilla Punniste ja Säästä –myymälöistä, Ruohonjuuren myymälöistä ja verkkokaupasta sekä hyvin varustelluista Life ja K-ryhmän myymälöistä. Koko Sonett valikoima on saatavilla Hyvinvoinnin tavaratalosta.

Sonett tuoteperheestä löytyy kaikki tarvittavat siivoamiseen tai pyykinpesuun. Sarjan lähtökohtana on tarjota tehokas, mutta ympäristöystävällinen – veden ehdoilla kehitetty vaihtoehto. Sonett tuotteet on hyväksytty myös ammattikäyttöön.

Lisätietoja, kuva- ja näytepyynnöt maahantuojalta

Marika Auersalmi
Itu Biodyn Oy
marika.auersalmi@itubiodyn.fi

Maahantuoja: Itu Biodyn Oy, www.itubiodyn.fi

Valmistaja:  Sonett OHG, www.sonett.eu

Itu Biodyn Oy on v. 1979 perustettu biodynaamisten tuotteiden erikoisliike. Itu Oy on kokonaisvaltainen, palveleva luomutukku Helsingissä. Valikoimiin kuuluu kotimaisia ja ulkomaisia tuotteita sekä eksoottisia herkkuja. Elintarvikkeiden lisäksi tarjolla on Speickin ja Dr.Hauschkan luonnonkosmetiikkaa sekä ympäristöystävällinen Sonett pesu- ja puhdistusainesarja.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki