Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Valaisinuutuudet Valo 2014 messuilla Jyväskylässä

Airam Electric Oy Ab

Valaisinuutuudet Valo 2014 messuilla Jyväskylässä

Julkaistu: 30.01.2014 klo 14:40
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Airamin valaisinvalikoima on kokenut tänä vuonna suurimman muutoksen Airamin historiassa. Kiinteäillä LED-moduleilla ja monimetalli/LED-lampuille suunnitellut utuutemme ovat näyttävästi esillä Sähkö-, Valo- ja Telemessuilla Jyväskylässä osastolla B-407. Niistä esittelemme tässä etukäteen tärkeimmät:

• Uutena tuotealueena mallistossa ovat nyt julkisten tilojen ulkovalaisimet sekä sisätiloihin metallirunkoiset PROFI-valaisimet.

• Airam LUMI -sarja sisältää kattavan valikoiman eri kokoisia ja tehoisia ratkaisuja asuintilojen yleisvalaisuun. FINO LED-valaisinsarja on helppo asentaa kalusteisiin.

• Täysin uusi LED-moduuleihin perustuva energiatehokas FUTURA teollisuusvalaisimien sarja tuo todellista säästöä valaistuskustannuksissa.

• Kattava LED-profiilimallisto ja siihen yhteensopivat LED-nauhat soveltuvat erityisesti epäsuoraan valaisuun tai yleisvalaistuksen toteuttamiseen.

JULKISTEN TILOJEN ULKOVALAISIMET

Alumiinirunkoiset korroosion- ja UV-säteilyn kestävät valaisimet ulko- ja sisäkäyttöön. Värivaihtoehdot valkoinen, hopea, musta, antrasiitti.

KAPPA SEINÄVALAISIN

• 3 mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 9 W 3200 K, 630 lm.

STELLA SEINÄVALAISIN

• 4 mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 9 W 4000 K, 900 lm tai E27 maks. 60 W.

BLITZ 93 SEINÄVALAISIN

• 2 mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 4 W 3200 K, single 165 lm, double 2 x 165 lm.

GEO MAAVALO (RST)

• Kolme kokoa: kiinteä LED 3200 K: 165 lm, 820 lm, 110 lm.
  • Vaihtoehtona monimetallilamppu G12/35 W tai E27/70 W.

DM4 SEINÄVALAISIN

• 2 mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 8 W 3200 K, single 330 lm, double 2 x 330 lm.

N 07 SEINÄVALAISIN

• 2 mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 4 W 3200 K, 165 lm tai GU10.

LINE SEINÄVALAISIN

• Kaksi mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 7,5 W 3200 K, single 330 lm, double 660 lm.

DM4 STELO POLLARI

• Kaksi mallia, 4 väriä.
  • Kiinteä LED 8 W 3200 K, 800 lm tai monimetalli G8.5/20W.

ARES POLLARI

• 4 väriä.
  • Kiinteä LED 8 W 3200 K, 820 lm.

PROFI-SARJA JULKISIIN TILOIHIN

Julkisen tilan valaisimien sarja täydentyy Profi-sarjan valaisimilla.
Metallirunkoiset LED-valaisimet ovat saatavissa myös himmennettävällä tai DALI-liitäntälaitteella.

PROFI G

• Kiinteä LED 4000 K
  • Väri valkoinen
  • 3 kokoa ja mallia: LED 60 W 6000 lm R, LED 37 W 3900 lm RM, LED 37 W 3900 lm SS

PROFI ZL

• Kiinteä LED 4000 K
  • Väri valkoinen
  • Kaksi kokoa: LED 37 W 3900 lm, LED 60 W 6000 lm

PROFI H

• Sopii riippuasennuksiin
  • T5-loistelamppu (28, 35, 49, 54, 80 W) tai kiinteä LED 38 W/840 2500 lm.

LUMI

Uusi yleisvalaisimien sarja käsittää kolme kokoa ja tehovaihtoehtoa. Se on tarkoitettu moneen käyttötarkoitukseen asuinrakentamisessa ja julkisissa kohteissa. Asennus pintaan tai puoliuppoon, saatavissa myös koristerengas. Valonlähteenä LED 6 W/12 W/18 W. Värilämpötilat 3000 K ja 4000 K. Saatavissa myös tutkamallit.

FUTURA

Täysin uusi LED-moduuleihin perustuva teollisuusvalaisimien sarja. Erittäin hyvä energiatehokkuus tuo todellista säästöä valaistuskustannuksissa. Tehokkuus jopa 128 lm/W. Helppo asentaa ja valaisimet ovat läpijohdotettuja. Valaisimet syttyvät heti myös pakkasessa ja kestävät runsaasti sytytyskertoja ja niitä voi ohjata vaikka liiketunnistimella. Valonlähteenä LED ja tehoalue 28 W / 3500 lm – 86 W/11 000 lm.

LED-PROFIILIT

Monipuolisesta LED-profiilivalikoimasta voidaan rakentaa valaisin epäsuoraan valaisuun, tehostevalaisuun tai luomaan tunnelmaa. Toimitusmitat 1 m ja 2 m. Kupu kirkas tai opaali. Profiilien sisään liimataan valonlähteeksi Ariel LED-nauha.

ARIEL 12V

Sisäkäyttöön suunniteltu LED-nauha, joka on suunniteltu käytettäväksi erityisesti LED-profiilien valonlähteenä. Nauhalla on erittäin hyvä värintoistoindeksi CRI>90. Saatavana kaksi eri tehoa; 36 W ja 72 W. Pituus 5 m eli tehot 7,2 W/m tai 14,4 W/m.

FINO

Pinta/uppoasennettava LED-valaisinsarja on helppo asentaa kalusteisiin: keittiökaappien alle, vitriineihin jne. LED–profiilit voidaan liittää suoraan toisiinsa tai käyttää välijohtoja tai kulmaliitintä. Valaisimia voi liittää jonoksi enintään 3 m. Saatavana myös pyöreä LED-yleisvalaisin 1 x 3 W LED tai 3 x 1 W LED, väreinä valkoinen ja hopea.

• Myyntijohtaja Jorma Koskiola, jorma.koskiola@airam.fi
  • Tuotekuvat: http://express.airam.fi/ts/jkl-uutuudet_2014.zip

OY AIRAM ELECTRIC AB on yksityinen vakavarainen suomalainen yritys. Markkinointi & Mainonta -lehden ja Taloustutkimus Oy:n vuotuisessa bränditutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 1043 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Lehti on listannut 200 arvostetuinta brändiä Suomessa. Airam saavutti sijan 66 vuonna 2013.