Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Sotaveteraaniliiton uudeksi puheenjohtajaksi on nimitetty Erkki Heikkinen

Sotaveteraaniliitto

Sotaveteraaniliiton uudeksi puheenjohtajaksi on nimitetty Erkki Heikkinen

Nimitys.
Julkaistu: 08.06.2016 klo 15:30
Julkaisija: Sotaveteraaniliitto

Joensuussa 8.6.2016 järjestetyssä liittokokouksessa Sotaveteraaniliiton uudeksi puheenjohtajaksi on valittu lehdistöneuvos Erkki Heikkinen.

Lehdistöneuvos, filosofian maisteri Erkki Heikkinen (66) on toiminut johtotehtävissä Keskossa 23 vuotta mm. aluejohtajana Kainuussa, Hämeessä ja Etelä-Suomessa sekä viestintäjohtajana ja konsernijohtoryhmän jäsenenä vastuualueena konsernin viestintä, yhteiskuntasuhteet ja yritysvastuu. Pelastakaa Lapset ry:n puheenjohtajana hän oli 2007-2014. Sotaveteraaniliiton luottamustehtävissä Erkki Heikkinen on ollut vuodesta 2004 toimien liiton neuvottelukunnan jäsenenä 2005-2008, hallituksen jäsenenä 2009-2015 ja liiton varapuheenjohtajana 2012-2015. Hän on vuonna 2009 aloittaneen viestintätoimikunnan puheenjohtaja.

Uuden puheenjohtajan puheen voi kuunnella liiton FB-sivuilla: https://www.facebook.com/sotaveteraaniliitto/

Suomen Sotaveteraaniliitto ry on Suomen sotiin 1939–1945 osallistuneita miehiä ja naisia yhdistävä valtakunnallinen järjestö. Liitto valvoo ja parantaa sotiemme veteraanien yhteiskunnallisia etuja.

Sotaveteraanit ovat kunniakansalaisiamme. He ovat puolustaneet maamme itsenäisyyttä ja vapautta. Sotaveteraanit, heidän puolisonsa ja leskensä haluavat elää mahdollisimman pitkään kotonaan. Sotaveteraanijärjestön tehtävänä on edistää toimia, joilla veteraanien itsenäistä kotona selviytymistä parannetaan.

www.sotaveteraanit.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon