Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Safetum Oy ja Oulun Kärpät jatkavat yhteistyötään

Safetum Oy

Safetum Oy ja Oulun Kärpät jatkavat yhteistyötään

Julkaistu: 04.10.2016 klo 11:45
Julkaisija: Safetum Oy

Safetum Oy ja SM-liigan jääkiekkoseura Oulun Kärpät ovat solmineet jatkosopimuksen kaudelle 2016-2017. Oulun Kärppien tavoitteena on olla Suomen paras ja halutuin jääkiekkoseura. Safetumin strategisena tavoitteena on nousta vuoteen 2020 mennessä turvallisuusalan arvostetuimmaksi yritykseksi Suomessa.

”Haluamme olla tukemassa pohjoissuomalaista menestystarinaa ja liikunnallisia arvoja. Kärppien pitkäjänteisestä työstä ja voittamisen kulttuurista voi jokainen yritys oppia”, toteaa Safetum Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin.

Kärppien ja Safetumin välinen yhteistyö alkoi jo kaudella 2015–2016 Kärppien voittaessa hopeaa kauden päätteeksi.

Yhteistyökaudella Kärppien maalivahdit pelaavat Safetum Oy:n väreihin maalatuissa maskeissa. Lisäksi Kärpät ja Safetum tekevät markkinointiyhteistyötä kauden aikana.

Safetum Oy on kiinteistöjen ja yrityksien pelastusvalvontaan ja –suunnitteluun sekä riskienhallintaan erikoistunut yritys. Safetumilla on toimipisteet Helsingissä ja Oulussa ja sen palveluksessa työskentelee lähes 20 pelastusturvallisuuden ammattilaista.

Safetum Oy toivottaa Kärpille menestyksekästä kiekkokautta.

tiedote_safetum_ka-cc-88rpa-cc-88t-jatkavat-yhteistyo-cc-88ta-cc-88a-cc-88n

Safetum Oy

Toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin

tuomas.jurvelin@safetum.fi

www.safetum.fi

Safetum on kiinteistöjen pelastusvalvontaan erikoistunut kasvuyritys, joka teki valvomissaan kiinteistöissä noin 30 000 turvallisuushavaintoa vuoden 2015 aikana. Safetumilla on toimipisteet Helsingissä ja Oulussa ja sen palveluksessa työskentelee lähes 20 pelastusturvallisuuden ammattilaista. Safetumin tärkein tuote on Pelastusvalvoja -palvelu, jonka käyttäjät ovat asunto-osakeyhtiöitä ja yritysten toimitilakiinteistöjä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki