Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Raksan ja rakentajien parhaat valittiin Lahden Messukeskuksessa

Lahden Messut Oy

Raksan ja rakentajien parhaat valittiin Lahden Messukeskuksessa

Julkaistu: 13.03.2015 klo 15:10
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin rakennusalan erikoistapahtuma Raksa on avannut ovensa tänään perjantaina Lahden Messukeskuksessa. Ensimmäisenä messupäivänä tapahtumassa valittiin perinteisesti messujen paras osasto yli 300 ehdokkaan joukosta. Tänä vuonna raadin huomion keräsi osasto, jossa yritys on malttanut yksinkertaisesti, selkeästi ja tyylikkäästi tavoitella oleellisinta – omakotiasumisen laatua. Parhaan osaston palkinnon sai Kannustalo Oy:n messuosasto. Kunniamaininta annettiin pinta-alaltaan tehokkaasti hyödynnetylle Lahden kaupunkiseudun osastolle, jonka informatiivisessa yleiskuvassa näkyy vahva yhteistyön henki.

Raksa-messujen lehdistötilaisuudessa julkistettiin myös Lahden Rakentajien Yhdistyksen valitsema Vuoden Rakentaja, joka on tänä vuonna Lahden Pysäköinti Oy. Valintaperusteina palkinnon myöntämiselle olivat yrityksen toteuttamat paikoitukseen liittyvät uudistukset, jotka ovat parantaneet myös Lahden kaupunkikuvaa. Lahden Pysäköinti Oy on toteuttanut mm. Päijät-Hämeen keskussairaalan sairaalaparkin sekä keväällä asiakaskäyttöön avautuvan Lahden toriparkin. Yrityksen projektina on myös Lahden uuden Matkakeskuksen yhteyteen rakennettava paikoituslaitos. Rakentamisen eri osapuolia Lahdessa edustava Lahden Rakentajien Yhdistys ry. on valinnut Vuoden Rakentajan jo yksitoista kertaa, vuodesta 2004 lähtien.

Raksa-messut Lahden Messukeskuksessa 13.-15.3.2015

Aukioloajat:
perjantaina ja lauantaina klo 10-17
sunnuntaina klo 10-16

www.raksamessut.fi

Lahden Messut Oy

Markkinointipäällikkö Irina Lehtonen, p. 0400 710 836
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

Markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Minna Helminen, p. 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

Ennakkolipunmyynti:
liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.