Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Puuilo avasi 15. myymälänsä Jyväskylässä – yhtiön koko kaksinkertaistunut kolmessa vuodessa!

Puuilo Oy

Julkaistu: 07.07.2015 klo 07:45
Julkaisija: Puuilo Oy

Puuilo avasi 15. myymälänsä Jyväskylässä viime viikolla. Aikaisemmin keväällä Puuilo avasi myymälän myös Poriin.

”Molemmat myymäläavaukset ovat ylittäneet odotuksemme. Uskomme, että kysynnän taso molemmilla paikkakunnilla jatkuu erittäin hyvänä”, iloitsee Puuilon toimitusjohtaja Markku Tuomaala.

Puuilon liikevaihto kasvoi tammikuussa päättyneellä tilikaudella lähes 25 prosenttia ja ylitti 62 miljoonaa euroa. Yhtiö on kaksinkertaistanut kokonsa viimeisen kolmen vuoden aikana ja kuluvalla tilikaudella Puuilo tavoittelee lähes 80 miljoonan euron liikevaihtoa. Myymäläavausten jälkeen Puuilo työllistää noin 240 henkilöä 15 myymälässä ja lisäksi yhtiöllä on verkkokauppa.

”Jyväskylän ja Porin onnistuneet avaukset antavat edelleen vahvistusta konseptimme toimivuudesta. Strategiamme mukaisesti tulemme avaamaan kaksi uutta myymälää myös ensi vuonna. Suomessa on meille vielä runsaasti tilaa laajentua”, kertoo Puuilon toimitusjohtaja Markku Tuomaala.

Lisätiedot:

Markku Tuomaala
Puuilo Oy
p. 020-786 9401
www.puuilo.fi

Puuilo on vuonna 1982 perustettu perheyritys, jonka toiminta on lähtenyt liikkeelle pienestä puusepän verstaasta Kainuusta. Nykyisin yritys on puhtaasti vähittäiskauppaa harjoittava keskisuuri tavarataloketju, jolla on Suomessa 15 myymälää ja verkkokauppa. Valikoimiin kuuluvat pienrautatavarat, työkalut, koneet, pesuaineet sekä erilaiset sesonkituotteet. Yritys tunnetaan edullisista hinnoistaan ja erittäin laajasta yli 80.000 tuotetta käsittävästä tuotevalikoimasta. Tällä hetkellä yrityksen omistus on jakaantunut toimivan johdon ja pääomasijoittaja Sentica Partnersin kesken.

Lisätiedot:
Markku Tuomaala,