Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Paikannuksen avulla taloudellisempia ja parempia palveluita kuntasektorille

PPCT Finland Oy

Paikannuksen avulla taloudellisempia ja parempia palveluita kuntasektorille

Julkaistu: 26.04.2016 klo 08:15
Julkaisija: PPCT Finland Oy

Kaupungeilla ja kunnilla on ollut viime vuosina kamppailua kasvavien ja paikallaan polkevien verotulojen kanssa. Osa kaupungeista on ryhtynyt suunnannäyttäjäksi Paikannin.com -järjestelmän hyödyntämisessä ja näin antanut vastapainetta haasteille.

Kaupunkien omistuksessa olevaan liikkuvaan kalustoon sidottu pääoma ja sen hallintaan liittyvät kustannukset ovat usein vaikeasti hahmotettavissa. Paikannin.com -järjestelmän automatisoitujen raporttien avulla pystytään tarkastelemaan relevanttia tietoa kaluston käyttöasteesta, kilometrikertymistä ja muista kalustonhallintaa järkevöittämistä tiedoista. Näiden tietojen pohjalta pystytään hankkimaan ostopalveluja täsmällisesti - hankitaan vain mitä todella tarvitaan.

PPCT Finland Oy:n asiakkaina toimivat kaupungit ja kunnat toteuttavat Paikannin.com -järjestelmän avulla tarkkaa jälkilaskentaa, pystyvät tehostamaan ostoprosessiaan ja näin tarjoamaan veronmaksajille parempaa vastinetta. Työsuoritteista kerätty gps-sijaintitietoon pohjautuva data lisää sekä oikeusturvaa että työturvallisuutta, vahvistaa sopimusvelvoitteiden täyttymistä sekä asiakastyytyväisyyttä.

Räätälöitävissä oleva Paikannin.com -järjestelmä mahdollistaa mm. seuraavat kilpailukykyä vahvistavat tekijät:

• Nopea ja luotettava todennettavuus liukkaudentorjunnassa
  • Kaluston osallisuuden selvittäminen vahingontuottamisessa
  • Tapahtuneiden vahinkojen käsittely ja korvausten jouhevuus
  • Talvikunnossapidon kustannusvaikutuksien kontrollointi
  • Kaupunkien ja kuntien omien karttapalvelujen integrointi paikannusjärjestelmään (hiihtoreitit)
  • Taloudellisuuden ja tuottavuuden vahvistaminen
  • TURVALLINEN LIIKKUMINEN TIEN PÄÄLLÄ

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaiset ratkaisut, jotka sisältävät kaiken aina ajoneuvojen laiteasennuksista sekä paikannus- ja raportointipalveluista liiketoiminnan konsultointiin. Palvelemme satoja eri toimialojen yrityksiä 27 asiantuntijan voimin.

Yrityksellemme on myönnetty korkein AAA-luottoluokitus. Paikannintuotteemme ja -palvelumme taas ovat saaneet ensimmäisenä Suomessa kattavan ISO 9001:2008 sertifikaatin.

aaa-logo-2016-fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon