Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Mustasaaren ja Vöyrin kunnat aloittavat yhteistyön Cityterveys Oy:n kanssa kuvantamispalveluissa

Cityterveys

Julkaistu: 17.02.2017 klo 12:56
Julkaisija: Cityterveys

Cityterveys Oy tuottaa Mustasaaren ja Vöyrin perusterveydenhuollon yhteistoiminta-alueen kuvantamispalvelut 1.5.2017 alkaen. Palvelut järjestetään Mustasaaren ja Oravaisten terveyskeskuksissa sovitussa laajuudessa. Palveluihin kuuluvat röntgenin luu- ja hammaskuvantaminen, ultraäänitutkimukset sekä magneettikuvantaminen.

”Olemme erittäin tyytyväisiä tehtyyn ratkaisuun. Löysimme korkealuokkaisia diagnostiikan palveluita tarjoavan kumppanin, mikä tukee pyrkimyksiämme jatkossakin tuottaa laadukkaita terveyspalveluita kuntalaisille”, toteaa Mustasaaren ja Vöyrin perusterveydenhuollon yhteistoiminta-alueen terveysjohtaja Mikael Gädda.

Mustasaaren ja Vöyrin perusterveydenhuollon yhteistoiminta-alue tuottaa perusterveydenhuollon palveluja alueen kaksikielisen väestön tarpeisiin. Mustasaaren kunta on isäntäkunta ja se toimii yhteistoiminta-alueen noin 27 000 asukkaan terveyspalveluiden järjestämisvastuussa.

”Cityterveys tuottaa asiakkaillensa korkealuokkaisia diagnostiikan palveluita nopeasti ja merkittävästi nykyisiä hintatasoja edullisemmin. Vaalimme Mustasaaressa ja Vöyrissä laadukasta palvelua sekä ruotsiksi että suomeksi”, sanoo Cityterveyden liiketoimintajohtaja Harri Sormunen.

Cityterveys Oy on kotimainen, ketjuihin ja perinteisiin terveyspalvelutarjoajiin kuulumaton itsenäinen toimija, joka maksaa veronsa Suomeen ja noudattaa toiminnassaan Suomessa voimassa olevaa lainsäädäntöä. Cityterveydellä on tällä hetkellä toimipisteet 17 paikkakunnalla Suomessa, ja yhtiö työllistää noin 100 henkilöä.

Terveysjohtaja Mikael Gädda, Mustasaaren ja Vöyrin perusterveydenhuollon yhteistoiminta-alue,

Liiketoimintajohtaja Harri Sormunen, Cityterveys Oy, p. 050 530 0833

Tuotantojohtaja Jari Karhu, Cityterveys Oy, p. 045 174 9909 (på svenska)

Cityterveys Oy on suomalainen diagnostiikkapalveluiden tuottaja, joka on toiminut v. 2014 alkaen. Cityterveydellä on 20 toimipistettä eri puolilla Suomea. www.cityterveys.fi