Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Muistutuskutsu: Hengitysliiton sisäilmasta kertova kuntakiertue tulee Turkuun

Muistutuskutsu: Hengitysliiton sisäilmasta kertova kuntakiertue tulee Turkuun

Kutsu.
Julkaistu: 08.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Tervetuloa medialounaalle kuulemaan sisäilmasta to 11. syyskuuta kello 11.30!

Sisäilma sairastuttaa tuhansia ympäri Suomen. Hengitysliitto kutsuu kunnat ja kuntalaiset keskustelemaan sisäilman epäpuhtauksien aiheuttamista ongelmista ja hyvistä ratkaisuista näihin ongelmiin kuntakiertueellaan. Tule medialle suunnatulle lounaalle kuulemaan lisää.

Paikalla haastateltavina työterveyslääketieteen professori, lääkäri Tuula Putus, joka kertoo, mitä sisäilmasta sairastuminen on. Hengitysliiton suunnittelija Katri Nokela esittelee Sisäilmasta sairastuneiden selviytymisen ja syrjäytymisen kokemuksia -selvitystä. Turkulainen, sisäilmasta sairastunut Irmeli Suuripää kertoo oman tarinansa. Tilaisuudessa on mahdollista haastatella myös korjausneuvoja Heidi-Johanna Jokelaista

HAPPI ending? Sisäilma sairastuttaa – yhdessä tekemällä ratkaisuihin -kuntakiertue starttasi keväällä Oulusta ja jatkaa matkaansa vuoden 2014 aikana läpi Suomen. Nyt on vuorossa Turku. Paikalle saapuvia toimittajia pyydetään ilmoittautumaan keskiviikkoon 10. syyskuuta klo 10.00 mennessä osoitteeseen viestinta@osg.fi.

Aika: Torstai 11. syyskuuta kello 11.30-12:30

Paikka: Logomon ravintola (Köydenpunojankatu 14) Lounastarjoilu!

Median on mahdollista osallistua myös samana iltana järjestettävään kaikille avoimeen iltatilaisuuteen. Tilaisuudessa käsitellään laajemmin sitä, miten onnistumme yhdessä parantamaan sisäilmasta sairastuneiden tilannetta maassamme. Mediatilaisuus tarjoaa medialle yksinoikeuden haastatella illan puhujia.

Iltatilaisuus järjestetään Logomon Move 2 -auditoriossa kello 17.00-19.00.

Katri Nokela

Suunnittelija, Homeesta sairastuneiden vertais- ja tukiverkostohanke, Hengitysliitto

p. 040 669 2096, katri.nokela@hengitysliitto.fi

Mari Kuusinen, OS/G Viestintä, p. 040 1964374, mari.kuusinen@osg.fi