Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Mikkelin kaupunkikonserniin kuuluvan kehitysyhtiön tilaratkaisu

Miktech Oy

Mikkelin kaupunkikonserniin kuuluvan kehitysyhtiön tilaratkaisu

Julkaistu: 04.03.2015 klo 14:10
Julkaisija: Miktech Oy

Mikkelin kaupunkikonserniin kuuluvan kehitysyhtiön uusi hallitus piti järjestäytymiskokouksen tiistaina 3.3.2015. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Armi Salo-Oksa ja varapuheenjohtajaksi Markku Turkia.

Kokouksessa käsiteltiin myös laajasti Miktech Oy:n ja Miset Oy:n fuusiosta aiheutuvia konkreettisia toimenpiteitä. Osana tätä kokonaisuutta päätettiin, että kehitysyhtiön päätoimipaikka tulee olemaan TUMA. Tilaratkaisussa varaudutaan myös tarjoamaan toimitilat kehitysyhtiön läheisille yhteistyökumppaneille pitäen tavoitteena sitä, että Mikkeliin syntyy vahva yritys- ja elinkeinoelämän tarpeisiin vastaava palvelukeskus.

Toimitilaratkaisun toteuttamiseksi käynnistetään välittömästi yksityiskohtaisempi tilasuunnittelu, minkä tavoitteena on se, että uusitut toimitilat voidaan ottaa käyttöön alkusyksystä 2015.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Vesa Sorasahi, Miktech Oy, 0440 361 609

Miktech Oy on innovaatio- ja teknologiakeskus, joka edistää tutkimustoiminnan ja elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä keskittyen uuden teknologian synnyttämiseen ja käyttöönottoon sekä teknologiayhtiöiden toiminnan kehittämiseen. Miktechillä on keskeinen rooli alueen kehittämistyössä, sillä Miktech koordinoi Mikkelin kaupungin kehittämisstrategian mukaisia kehityshankkeita teknologian saralla. www.miktech.fi