Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Mika Kannisto vahvistaa Linnan Kehityksen sijoittumispalveluita

Linnan Kehitys Oy

Mika Kannisto vahvistaa Linnan Kehityksen sijoittumispalveluita

Julkaistu: 11.05.2016 klo 10:30
Julkaisija: Linnan Kehitys Oy

MBA, Mika Kannisto, aloitti 9.5.2016 työskentelyn Linnan Kehityksen sijoittumispalveluissa. Mika siirtyi Linnan Kehityksen palvelukseen AinaCom Oy:n ICT yritysmyynnistä.

Mikalla on 12 vuoden kokemus yritysmyynnistä ja Linnan Kehityksen mielenkiitoinen ja haastava työpaikkailmoitus, jossa haettiin henkilöä myymään keskikokoinen suomalainen kaupunki, sai Mikan hakemaan työhön.

- Halusin uuden haasteen, jossa voin hyödyntää yritysten liiketoiminnasta vuosien varrella jo opittuja asioita ja samalla haastaa itseni oppimaan uutta. Linnan Kehityksen rooli Hämeenlinnan elinkeinoelämää ajatellen on jo nyt merkittävä ja jatkossa edelleen kasvava. Haluan ehdottomasti olla mukana tässä merkityksellisessä työssä, Mika kertoo.

Mikan toimenkuvaan kuuluu aktiivisesti etsiä Hämeenlinnaan uusia sijoittuvia yrityksiä ja samalla auttaa jo kaupungissa toimivia uudelleensijoittumisissa. Vapaa-aikana Mikan löytää perheen parista, junnukiekkotouhuista tai golfkentältä. Monet muistavat Mikan myös mm. HPK:n edustusjoukkueen pelaajana.

Lisätietoja

Linnan Kehitys Oy, toimitusjohtaja Mervi Käki, puh. 040 742 4054, mervi.kaki@linnan.fi

Linnan Kehitys Oy, Mika Kannisto, puh. 040 451 3513, mika.kannisto@linnan.fi

Linnan Kehitys Oy on Hämeenlinnan kaupungin omistama elinkeinoyhtiö. Tehtävänämme on lisätä Hämeenlinnan tunnettuutta ja taloudellista kasvua verotuloina sijoittuvien yritysten, tapahtumien ja uusien asukkaiden kautta. Tavoitteenamme on, että Hämeenlinna on kehittyvä, kasvava ja elinvoimainen kaupunki.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki