Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Mainostoimisto Staart jäseneksi maailman suurimpaan itsenäisten toimistojen verkostoon Worldwide Partnersiin

Staart Oy

Julkaistu: 25.04.2014 klo 10:15
Julkaisija: Staart Oy

“Osana maailmanlaajuista WPI:tä tarjoamme suomalaisille asiakasyrityksillemme ikkunan kansainvälisille markkinoille. Vastaavasti voimme auttaa kumppanitoimistojen asiakkaita rantautumaan Suomeen paikallisia markkinoita puhuttelevilla kärjillä”, kertoo toimitusjohtaja Juha Laitinen Staartista.

“Pääsimme jo ennen virallista liittymistä mukaan asiakasprojekteihin, mikä osoitti, että verkostosta on konkreettista hyötyä. Uskomme, että asiakastyön lisäksi jäsenyyden mukanaan tuomat koulutukset ja tiedon jakaminen nostavat toimistomme osaamistasoa tehden meistä entistäkin kiinnostavamman kumppanin ja työnantajan.”

Worldwide Partnersilla on 84 jäsentä kaikkiaan 52 maassa. 75-vuotisen historiansa aikana WPI on kasvanut 4000 markkinointiviestinnän ammattilaisen verkostoksi, jolla on kokemusta kaikkiaan 90 eri tuotekategoriasta ja palvelusta eri toimialoilta. WPI:llä on yli 20 globaalia asiakkuutta kuten kauppaketju Wal-Mart, Caterpillar, Saudi Arabian Airlines, Group Santander, MINI, Western Digital, Californian Matkailu ja Novartis.

“Poikkeuksellisesti verkoston jäsenet omistavat WPI:n eikä päinvastoin. Jokainen uusi jäsenyrityksemme täyttää kriteerit kasvuhakuisuudesta ja innovatiivisesta ajattelusta. Olemme iloisia saatuamme Staartin vahvistamaan joukkoamme”, kertoo toimitusjohtaja Al Moffat WPI:n Denverin pääkonttorista Coloradosta.

Staart Oy on vuonna 2001 syntynyt, Porissa ja Helsingissä toimiva mainostoimisto. Yrityksen omistavat perustajakaksikko Jussi Pohjola ja Juuso Kemi sekä toimitusjohtaja Juha Laitinen. Staartin asiakkaita ovat muiden muassa Opel Finland, Nammo Lapua, Narvi Oy ja Kirami Oy. Yritys työllistää Porissa ja Helsingissä 13 henkilöä. Budjetoitu myyntikate tammikuussa 2014 alkaneelle tilikaudelle on 1 000 000 euroa.

LISÄTIETOA:

Juha Laitinen, Staart Oy, 050 649 24, juha.laitinen@staart.fi
Lisa Kettman-Kervinen, WPI, +358 50 554 5044, lisak@worldwidepartners.com

Staart Oy
Isolinnankatu 24, 6. krs., 28100 PORI www.staart.fi Pursimiehenkatu 26 C, 00150 HELSINKI Y-tunnus: 1727383-0

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki