Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Kylpylähotelli Peurunka otti käyttöön uuden palveluratkaisun

SOL Palvelut Oy

Kylpylähotelli Peurunka otti käyttöön uuden palveluratkaisun

Julkaistu: 01.02.2016 klo 07:00
Julkaisija: SOL Palvelut Oy

SOL huolehtii Peurungalla nyt sekä siivouksesta että kiinteistönhoidosta. -Pyrimme integroituun monipalvelumalliin, jossa tehokkuus ja palvelut paranevat ja syntyy kustannussäästöjä, Peurungan palvelujohtaja Jukka Ruuska sanoo.

Laukaassa sijaitsevan Peurunka -konsernin kiinteistönhoitopalvelut siirtyvät SOLille helmikuun alusta. Kylpylähotelli Peurunka on yksi Suomen suurimpia yksityisiä hotelleja ja Kuntoutus Peurunka on ollut jo vuosikymmeniä merkittävä kuntoutuspalvelujen tuottaja.

SOL on hoitanut Peurungan puhtaanapitopalvelut jo useiden vuosien ajan. Uuden sopimuksen myötä seitsemän kiinteistönhoidon ammattilaista siirtyy Peurungalta SOLin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Sopimus kattaa kaikki Peurungan kiinteistöt, kylpylätilat, keilahallin ja alueella olevan jäähallin, jossa Peurunka -konserni on osakkaana. Niillä on pinta-alaa yhteensä yli 30 000 neliömetriä.

– Ratkaisulla pyritään vaikuttamaan kiinteistönhoidon kokonaiskustannuksiin, Peurungan palvelujohtaja Jukka Ruuska sanoo.

– Sähkön, veden, lämmön ja muiden käyttö- ja ylläpitokustannusten osuus liikevaihdosta on noussut koko 2000-luvun meillä niin kuin varmasti muillakin. Siksi halusimme kilpailuttaa aiempaa laajemman kokonaisuuden. Pyrimme integroituun monipalvelumalliin, jossa tehokkuus ja palvelut paranevat ja syntyy kustannussäästöjä.

Uusi sopimus on kolmivuotinen

– Lyhyempiä sopimuksia ei yleensä kannata tehdä. Meillä on paljon allastekniikkaa, keilahalli, jäähalli ja muita erityistiloja, joissa tarvitaan erityisosaamista. Haluamme kehittää toimintoja pitkäjänteisesti strategisen yhteistyökumppanin kanssa, palvelujohtaja Ruuska sanoo.

SOL tarjoaa asiakkailleen erilaisista toiminnoista räätälöityjä yksilöllisiä palveluratkaisuja.

– Palveluratkaisuun voidaan sisällyttää kunkin asiakkaan tarpeiden mukaan esimerkiksi siivousta, kiinteistönhoitoa, toimitilapalvelua ja vartiointia, SOLin myyntipäällikkö Päivi Rautanen sanoo.

– Näin saavutetaan kustannussäästöjä ja asiakas hyötyy myös siitä, että tarvitaan vain yksi sopimus ja yhteyshenkilö on aina sama, Rautanen jatkaa.

Peurunka -konsernin liikevaihto on noin 20 miljoonaa euroa. Kylpylähotellissa on yli 700 vuodepaikkaa ja Peurunka -konsernissa noin 140 työntekijää.

SOL Palvelut Oy, palvelujohtaja Marika Kesäniemi, marika.kesaniemi@sol.fi, puh. 040 162 0878

SOL Palvelut Oy, myyntipäällikkö, Päivi Rautanen, paivi.rautanen@sol.fi, puh. 040 160 8924

Peurunka, palvelujohtaja Jukka Ruuska, jukka.ruuska@peurunka.fi, puh. 020 7516 650

SOLista:

SOL on suuri suomalainen, vakavarainen palvelualan perheyritys. SOL toimii siivous-, kiinteistö-, toimitila- ja turva-, henkilöstövuokraus- sekä pesulapalveluiden alalla Suomessa, Ruotsissa, Baltiassa ja Venäjällä työllistäen yli 12 000 henkilöä

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki