Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Kiinteistömaailma SuomiAreenalla: aamukahveilla ja keskustelussa asiaa suomalaisten asumisonnellisuudesta

Kiinteistömaailma

Julkaistu: 10.07.2014 klo 12:05
Julkaisija: Kiinteistömaailma

Porin SuomiAreenalla keskustellaan asumisesta ja onnellisuudesta. Tutkimuksen mukaan suomalainen on vaatimaton, mutta tyytyväinen, omaa kotia ja rauhaa rakastava asuja: Mitä tämä kertoo suomalaisuudesta? Mikä naapurissa pelottaa? Miten asuntopolitiikkaa tulisi kehittää? Tulisiko asumiselta vaatia enemmän?

Muun muassa näihin kysymyksiin vastaamassa ovat asumisen ja asuntomarkkinoiden asiantuntijat sekä politiikan vaikuttajat.

Kiinteistömaailma Porin SuomiAreenalla keskiviikkona 16.heinäkuuta:

9:00 TOIMITTAJIEN AAMUKAHVIT
Kiinteistömaailma Pori, Yrjönkatu 10
Aamukahveilla Asuminen ja Onnellisuus -kyselyn tuloksista keskustelemassa ovat Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Seppo Hämäläinen sekä onnellisuutta eri asuinalueilla tutkinut tutkijatohtori Arttu Saarinen.

10:30 PANEELIKESKUSTELU: MIKÄ ASUMISESSA TEKEE ONNELLISEKSI?
Kaupungintalon piha, Pori
Seppo Hämäläinen, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma
Susanna Miekk-Oja, johtaja, varallisuudenhoito, Danske Bank
Arttu Saarinen, tutkijatohtori, Turun yliopisto
Oras Tynkkynen, kansanedustaja, vihreät
Sampsa Kataja, kansanedustaja, kokoomus

Juontajana Lorenz Backman

TERVETULOA!

Tutkimuksen lisätiedot ja aamukahveille ilmoittautuminen:

Hanna Lantto
Viestintäsuunnittelija, Kiinteistömaailma Oy
hanna.lantto@kiinteistomaailma.fi

Seuraa SuomiAreena-tapahtumia myös Twitterissä:
@hamalainenseppo
@kiinteistomaa

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu vahva ja valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee liki 800 asuntokaupan ammattilaista 56 eri paikkakunnalla 117 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Kiinteistömaailma haluaa tehdä asiakkaidensa asunnonvaihdosta mahdollisimman mukavaa ja turvallista. Siksi se kuuntelee aktiivisesti asiakkaitaan ja kehittää jatkuvasti palveluaan paremmaksi. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.