Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Helsinki ostaa Coronarialta suun terveydenhuollon palveluita

Coronaria

Helsinki ostaa Coronarialta suun terveydenhuollon palveluita

Julkaistu: 15.10.2014 klo 09:22
Julkaisija: Coronaria

Täydentääkseen omaa palvelutuotantoaan Helsingin kaupungin suun terveydenhuolto hankkii ostopalveluina hammashoitopalveluja, jotka kilpailutettiin heinäkuussa 2014. Kolmen vuoden sopimuskaudelle valittiin palveluntuottajaksi Coronaria Hoitoketju Oy.

Coronarian tuottamien palvelujen on suunniteltu alkavan 15.2.2015. Sopimuskautta voidaan jatkaa kahden vuoden optiokaudella varsinaisen sopimuskauden jälkeen.

- Tulemme tuottamaan laadukkaita hammaslääkäripalveluja uudessa yksikössä Helsingin kaupungin suun terveydenhuollon tarpeen mukaisesti, näillä näkymin noin 170 potilasta päivässä, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n palvelusta vastaava liiketoimintajohtaja Kimmo Alaniska.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on suomalainen, valtakunnallisesti toimiva terveys- ja hyvinvointialan yritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus.

- Coronarialla on laaja kokemus valtakunnallisesta hammashoidosta. Aloitimme Helsingissä kiireettömän hammashoidon palvelujen tuottamisen tammikuussa 2014 Vuosaaren hammashoitolassa ja tuomme asiakaslähtöiset toimintamallimme mielellämme muuallekin pääkaupunkiseudulle, summaa Antti Peteri, Coronaria Hoitoketju Oy:n vastaava hammaslääkäri

Kimmo Alaniska
Liiketoimintajohtaja
kimmo.alaniska@coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen lähemmäs 800 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.