Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Fölin linja 601 Littoinen–Varissuo kokeilussa 26.9.2016 alkaen

Turun seudullinen joukkoliikenne

Fölin linja 601 Littoinen–Varissuo kokeilussa 26.9.2016 alkaen

Julkaistu: 19.09.2016 klo 12:21
Julkaisija: Turun seudullinen joukkoliikenne

Turun seudun joukkoliikenteessä ajetaan uutta linjaa 601 Littoisten Palomäen ja Varissuon välillä maanantaista 26.9.2016 alkaen. Linjaa ajetaan arkipäivisin ja sen aikataulu on sovitettu Varissuon koulujen lukujärjestyksiin. Reitti mukailee lakkautettavan Fölin linjan 600 reittiä siten, että päätepysäkkinä toimii Varissuon päätepysäkki Katteluksenkadulla.

Linjaa ajetaan kokeiluna 26.9.–18.11.2016. Jatkosta päätetään myöhemmin.

Linjan reitti Littoisista Varissuolle on: LITTOINEN - Muurassuontie - Alisippaantie - Sippaantie - Littoistentie - Uusi Littoistentie - Otto Korhosen katu - Karvataskunkatu - Littoistentie - Suurpäänkatu - Katteluksenkatu - VARISSUO. Paluusuuntaan ajettaessa reitti on päinvastainen.

Lisätiedot:

Turun seudun joukkoliikenne Föli, suunnittelupäällikkö Lauri Jorasmaa, puh. 040 4827 235

Turku, Kaarina, Raisio, Naantali, Lieto ja Rusko muodostavat yhtenäisen joukkoliikennealueen, Turun seudun joukkoliikenne Fölin. Fölin alueella on voimassa tasataksa, eli hinta on sama matkan pituudesta riippumatta. Koko alueella on voimassa samat liput, hinnat ja alennusryhmät.

www.foli.fi