Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Coronaria ostaa Terveyspalvelut Vivante Oy:n

Coronaria

Coronaria ostaa Terveyspalvelut Vivante Oy:n

Julkaistu: 16.12.2014 klo 09:21
Julkaisija: Coronaria

Vahvistaakseen palvelutuotantoaan Koillismaalla, Coronaria Hoitoketju Oy osti 15.12.2014 kuusamolaisen Terveyspalvelut Vivante –nimisen yhtiön. Terveyspalvelut Vivante Oy  on toiminut vuodesta 1997 asti,  vastaten monipuolisesti koillismaan vanhusten ja mielenterveyskuntoutujien erilaisiin palvelutarpeisiin. Yrityskaupan yhteydessä Terveyspalvelut Vivante muuttaa nimensä Coronaria Vivante Oy:ksi.

Terveyspalvelut Vivante Oy:n palveluihin kuuluvat Kotikoivun ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen yksikkö, Kotipesän mielenterveyskuntoutujien asumispalveluyksikkö sekä asiakkaille suoraan tuotetut kotipalvelut, kotisairaanhoidon ja fysioterapiapalvelut. Vivanten  tarjoamat monipuoliset palvelut tullaan jatkossakin tuottamaan nykyisen, ammattitaitoisen henkilöstön voimin.

Kokemus ja kotimaisuus

Coronaria on täysin suomalainen yritys, jolle on kotimaisuudesta myönnetty Avainlippu-tunnus. Yhden Suomen suurimman valtakunnallisesti toimivista terveys- ja hyvinvointipalveluja tuottavan yrityksen vahvuutena on paitsi asiantunteva hoito, myös hoidon saatavuuden takaaminen.

- Tulemme tehostamaan palveluasumisen saatavuutta sekä kehittämään laatua systemaattisesti, kertoo Coronaria Hoitoketju Oy:n hoivapalveluiden vastaava liiketoimintajohtaja Arto Lamberg. Vivanten osakekaupan lisäksi Coronaria käynnistää Kuusamossa 1.2.2015 myös Kotirannan, joka on ikääntyneiden 30-paikkainen tehostetun palveluasumisen yksikkö.

Arto Lamberg

Liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut

arto.lamberg@coronaria.fi

Coronaria Hoitoketju Oy on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalveluiden tuottajia työllistäen lähemmäs 1200 terveys- ja hyvinvointialan ammattilaista. Coronarian palveluihin kuuluvat erilaiset sosiaali- ja terveydenhoitopalvelut, varhaiskasvatuspalvelut, kotihoitopalvelut ja palveluasuminen eri asiakasryhmille. Coronaria tarjoaa yksittäisiä palveluja tai kokonaisvaltaista kumppanuutta – aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Coronarialle on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus, joka tarkoittaa, että tuottamamme palvelut ovat kotimaisia ja Coronaria on kotimainen yritys.