Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Consultorilta projektinhallinta- ja testauspalveluja Lindorffille

Consultor Finland Oy

Consultorilta projektinhallinta- ja testauspalveluja Lindorffille

Julkaistu: 08.04.2015 klo 07:15
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor on toimittanut  Lindorffille  projektinhallinta- ja testauspalveluja kesästä 2013 alkaen.  Palvelut ovat liittyneet Lindorffissa käynnissä olleeseen projektiin, jossa Lindorffin asiakkaan, merkittävän finanssisektorin toimijan, laskutus ja perintä siirrettiin Lindorffin hoidettavaksi.

Consultorin asiantuntijoiden vastuulla oli toimia projekti- sekä testauspäällikkönä asiakkaan edustajina vaativassa uuden asiakkuuden käyttöönottoprojektissa. Projektin myötä Lindorffin asiakkaan laskutus ja perintä  siirrettiin Lindorffin hoidettavaksi. Siirtoa edelsi määrittely-, koodaus- ja käyttöönoton valmisteluvaihe. Projekti eteni tietyssä asiakkaan määrittelemässä järjestyksessä tuotantoon menoon asti.

"Projekti oli kansainvälinen ja haasteellinen monitoimittajaprojekti, johon Consultorin asiantuntijat tulivat mukaan kesken projektin kesällä 2013. He pääsivät hyvin mukaan ja varmistivat suunnitellussa laadussa pysymisen ja projektin valmiiksi saattamisen Lindorffin tavoitteiden mukaisesti", kertoo Lindorffin kehitysjohtaja  Arttu Hollmérus.

Lindorff huolehtii yritysten ja yhteisöjen palvelukumppanina luotollisiin asiakkuuksiin liittyvistä toiminnoista. Yritys tuottaa luotonhallinnan ja maksamisen palveluja luottopäätöksistä laskutukseen, perintään ja saatavien ostoon. Lindorffin palveluksessa Suomessa on 500 asiakaspalvelun, myynnin ja taloushallinnon ammattilaista.

Lindorff Oy
Arttu Hollmérus
Kehitysjohtaja
Puh.0 40 7440 506
www.lindorff.fi

Consultor Finland Oy
Markus Andersson
Puh. 040 754 4601

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Tiina Härjämäki