Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Bangladeshilaista ruokaa ilmaiseksi Oulussa

Fuchka

Bangladeshilaista ruokaa ilmaiseksi Oulussa

Julkaistu: 20.05.2015 klo 07:15
Julkaisija: Fuchka

Ouluun on avattu Suomen ensimmäinen Bangladeshilainen pikaruokaravintola. Avajaisten kunniaksi Fuchka tarjoaa kaikille ilmaista ruokaa lauantaina 23.5. klo. 12:00 – 16:00.

Fuchka tarjoaa herkullisia makuelämyksiä pieneen ja suurempaan nälkään. Ravintolan nimi, Fuchka (lausutaan fuska), tarkoittaa Bangladeshin tunnetuinta pikaruokaa.

Fuchka on kaikenikäisten herkku, johon useat Aasiassa matkustaneet muistavat törmänneensä. Fuchka on herkullinen sormin syötävä ateria, jonka tulisuutta voi säädellä itse lisukkeena tulevan Tamarindi-kastikkeen kera. Lisäksi ravintola-kahvilasta voi tilata muita herkullisia pikkusyötäviä, keittoja, leipää sekä makeita leivonnaisia ja pirtelöitä myös kotipakettiin. Fuchka-ravintola on sisustettu hillitysti, bangladeshilaiseen moderniin tyyliin. Fuchkassa voi istua hetken tai viettää aikaa pidempäänkin.

”Idea ravintolan perustamiseen syntyi halusta tarjota suomalaisille Bangladeshilaisia ruokaelämyksiä. Yli 300 miljoonaa ihmistä syö Fuhkaa päivittäin, niin luulisi maistuvan suomalaisillekin”, lohkaisee ravintolan perustaja Rocky Rashed Reza.

Fuchka palvelee Sinua joka päivä Oulussa osoitteessa Nummikatu 32.

Tervetuloa pidemmänkin matkan takaa: )

Lisätiedot:
www.fuchka.fi