Etusivu » Tiedotteet » Kaupungit ja kunnat » Akavalainen KTK Tekniikan Asiantuntijat ry irtaantui UK-hankkeesta

KTK Tekniikan Asiantuntijat ry

Akavalainen KTK Tekniikan Asiantuntijat ry irtaantui UK-hankkeesta

Julkaistu: 22.03.2016 klo 15:15
Julkaisija: KTK Tekniikan Asiantuntijat ry

Akavalainen KTK Tekniikan Asiantuntijat ry irtautui keskusjärjestöhankkeesta. ”Hallituksemme katsoi tänään, että KTK on saanut keskusjärjestöhankkeesta sen, mitä lähdimmekin selvittämään eli yhteistyömahdollisuuksia muiden julkisen sektorin teknisten kanssa”, sanoo puheenjohtaja Keijo Houhala.

Houhala näkee, että maan hallituksen isot uudistukset, sote ja maakuntavirasto, ovat kiihdyttäneet julkisen sektorin teknisten tarvetta kiinteämpään yhteistyöhön. ”Tulevaisuudessa tulee olemaan vain yksi julkinen tekniikka, eikä puhuta enää erikseen kunnan tai valtion tekniikasta, vaan olisimme yksi palkansaajaryhmä”, arvelee Houhala.

Keskusjärjestöhanke on ollut tärkeä käynnistäjä ay-liikkeen uudistamiskeskusteluille ja nostanut jäsenen, ay-liikkeen toiminnan mahdollistajan, toiminnan keskiöön.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Keijo Houhala 0400-551175 tai järjestösihteeri Ulla Perämäki 050-4622743

KTK Tekniikan Asian tuntijat ry on teknisten alojen oma ammatti- ja edunvalontajärjestö