Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Ylöjärven Asemantielle avataan osuuskaupan ensimmäinen uuden ilmeen Sale

Pirkanmaan Osuuskauppa

Ylöjärven Asemantielle avataan osuuskaupan ensimmäinen uuden ilmeen Sale

Julkaistu: 05.04.2013 klo 07:54
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Osuuskauppa kehittää Ylöjärven palveluita – kesällä avataan myös ABC-liikennemyymälä Teivoon

Pirkanmaan Osuuskauppa avaa uuden Sale-myymälän perjantaina 5.4. kello 9 osoitteeseen Asemantie 2, 33470 Ylöjärvi. Asemantien Sale on Pirkanmaan Osuuskaupan 23. Sale-myymälä.

Osuuskaupan ensimmäinen uuden ilmeen Sale
Moderniksi remontoitu myymälä on ensimmäinen uuden ilmeen Sale Pirkanmaalla. Osuuskauppa haluaa tuoda päivittäistavarakaupan palvelut lähelle asiakasta: ”Sale – siellä missä sinäkin”. Omasta kaupasta saa kätevästi kaiken tarvittavan. Salen valikoiman perustana ovat tuoretuotteet ja muut elintarvikkeet. Myymälästä saa myös jokapäiväisiä hygieniatuotteita ja käyttötavarapuolelta arjen perustarvikkeita. Myymälän yhteydessä on myös Veikkauspiste.

Kiinteistössä on toiminut aiemmin toinen päivittäistavarakauppa. Remontissa mm. kylmälaitteet on uusittu ovellisiksi energian säästämiseksi. Myyntipinta-alaltaan 520 neliömetrin laajuinen myymälä on auki arkisin kello 8–21, lauantaisin kello 8–18 ja sunnuntaisin kello 12–18.

Sale Asemantie täydentää osuuskaupan päivittäistavarakaupan tarjontaa Ylöjärven keskustassa. Asiakasomistajia palvelevat myös S-market Ylöjärvi sekä Salet Kaurasmäessä, Kurussa ja Metsäkylässä. Ylöjärven palvelutarjonta laajenee entisestään kesäkuussa, kun osuuskauppa avaa Teivoon ABC-liikennemyymälän.

Työllistää kahdeksan henkilöä
Sale Asemantie työllistää kahdeksan henkilöä. Ylöjärveläisille jo Kaurasmäen Salesta tuttu myymäläpäällikkö Terhi Viitala tiimeineen odottaa jo pääsyä asiakaspalvelun pariin.
– Uutta myymälää valmistellessa henkilökunta on hitsautunut hyvin yhteen. Haluamme, että asiakkaiden on mukavaa ja mutkatonta käydä omassa kaupassa, Asemantien tuore myymäläpäällikkö Viitala kertoo.

Osuuskaupan toimitusjohtaja avaa Sale Asemantien
Pirkanmaan Osuuskaupan toimitusjohtaja Timo Mäki-Ullakko avaa uuden myymälän kello 9. Avajaisia juhlitaan kello 9–17. Tarjolla on kakkukahvit ja muuta avajaisohjelmaa, mm. Angry Birds -kisa. Lapsille on luvassa ilmapalloja ja piirustuskilpailu.

Lisätietoja: ryhmäpäällikkö Jyrki Halme, 010 767 0090

.