Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » YIT myi kiinteistöjä Tapiolalle Riihimäellä

YIT myi kiinteistöjä Tapiolalle Riihimäellä

Julkaistu: 19.12.2008 klo 15:01
Julkaisija: YIT

YIT myi 19.12.2008 Tapiola KR III Ky -kiinteistörahastolle Riihimäen keskustassa sijaitsevat Kauppakortteli Atomiin kuuluvat kiinteistöt, Retail Park Neutronin ja Matkakeskuksen liike- ja toimistorakennuksen. Kaupan kokonaisarvo on noin 39 milj.euroa. Kauppaan kuuluvien rakennusten laajuus on yhteensä noin 16 000 m2.

YIT on aiemmin saattanut loppuun Atomi-kortteliin kuuluvan Kauppakeskus Elektronin myynnin englantilaiselle Boultbeelle ja toteuttanut Prisma-keskuksen Osuuskauppa Hämeenmaalle.

Lisätietoja antavat:

YIT
Seppo Martikainen, johtaja, Transaktiot, puh. 020 433 2905, seppo.martikainen@yit.fi

Kiinteistö-Tapiola
Vesa Immonen, toimitusjohtaja, puh. 09 453 3412, vesa.immonen@tapiola.fi

YIT Oyj

Veikko Myllyperkiö

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2007 YIT:n liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 27 000. YIT:n osake noteerataan OMX Pohjoismaisessa Pörssissä Helsingissä. www.yit.fi

Tapiola KR III Ky on vaihtuvapääomainen kiinteistöpääomarahasto, joka sijoittaa toiminnallisesti modernisoitaviin usean käyttäjän liiketiloihin sekä kauppakeskuksiin. Rahaston tavoitekoko on 340 miljoonaa euroa.