Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Wellvitan ravintolisät menestys nyt myös Suomessa

Wellvita

Wellvitan ravintolisät menestys nyt myös Suomessa

Julkaistu: 24.05.2016 klo 13:11
Julkaisija: Wellvita

Wellvita-verkkokauppa on toiminut muissa Pohjoismaissa jo aiemmin, ja maaliskuussa Wellvita aloitti tuotteidensa verkkomyynnin ja terveystietoisten kuluttajien asiakaspalvelun Suomessa Kirkkonummella. Wellvita tarjoaa laadukkaat tuotteet järkevillä hinnoilla ja nopeat toimitukset kotiin kannettuna. Wellvitan ystävälliset asiakaspalvelijat tuntevat tuotteet hyvin ja osaavat suositella oikeita ratkaisuja asiakkaille.

LAAJA VALIKOIMAYhä useampi suomalainen kärsii huonon ruuansulatuksen seurauksena vatsan turvotuksesta ja epämiellyttävästä olosta. Wellvitan Macoform on ainutlaatuinen valmiste kaikille vatsaongelmista kärsiville. Tabletit sisältävät tehokkaan yhdistelmän latva-artisokkaa ja voikukkaa, jotka tehostavat ruuansulatusta, maksan toimintaa ja rauhoittavat vatsaa.

Wellvita myy vain itse kehittämiään ja lääketehtaissa valmistettuja ravintolisiä. Laajasta valikoimasta löytyy tuote jo lähes jokaiseen terveystarpeeseen. Movizin on suosittu inkiväärivalmiste, joka parantaa nivelten liikkuvuutta ja vähentää kiputiloja. Sedaforte auttaa parantamaan yöunta luonnollisella tavalla ilman valmisteesta syntyvää riippuvuutta tai tokkuraista oloa. Näiden lisäksi valikoimassa on yli kolmekymmentä muuta luonnon raaka-aineista valmistettua ravintolisää esim. vatsan hyvinvointiin, painonhallintaan, vaihdevuosiongelmiin jne.

ASIAKKAAN EHDOILLA

Wellvitan asiakaspalvelu vastaanottaa tilauksia puhelimitse numerossa 020 741 4220 ja auttaa kuluttajia valitsemaan tarpeeseensa sopivan tuotteen. Asiakaspalvelussa työskentelee nyt käynnistämisvaiheessa kolme henkilöä. Ostoksia voi tehdä myös verkkokaupassa www.wellvita.fi juuri silloin kuin itse haluaa tai piipahtaa verkkokaupan noutopisteessä Kirkkonummella Jorvaksessa. Asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi kuluttajalla on mahdollisuus kokeilla tuotteen soveltuvuutta edullisesti ja ilman sitoumuksia, sillä hän saa ensimmäisen pakkauksen usein jopa puoleen hintaan. Tämän jälkeen tuotetta toimitetaan säännöllisesti suoraan asiakkaan omaan postilaatikkooon, mikä ilahduttaa helppoudellaan erityisesti iäkkäitä kuluttajia. Wellvitan asiakkaan ei tarvitse maksaa toimituksia etukäteen, vaan lasku kulkee tuotteen mukana. Halutessaan asiakas voi muuttaa tilaustaan yhdellä puhelinsoitolla - tai netin kautta.

LUOTETTAVA KUMPPANI

Wellvitalla on Pohjoismaissa jo 100 000 tyytyväistä asiakasta, jotka ovat saaneet avun terveysongelmiinsa yrityksen luonnonmukaisista ja korkealaatuisista tuotteista. Menestyksen resepti on yksinkertainen: osaava ja ystävällinen asiakaspalvelu sekä laadukkaat ja toimivat tuotteet. Wellvitan asiakaslupaus on: Terveyttä suoraan sinulle.

Lisätiedot: Wellvita, Satu Tiililä, puh. 050 351 7223

st@wellvita.fi, wellvita.fi

Wellvita AS on tanskalainen perheyritys, joka kehittää ja tuottaa korkealaatuisia ravintolisiä Pohjois-Euroopan markkinoille yhdessä jo yli 30 vuotta alalla johtavana toimineen yrityksensä Mezina AS:n kanssa. Konsernin Suomen tytäryhtiö Wellvita / Mezina Oy on Luontaistuotteiden Tukkukaupan liiton jäsenyritys. Mezina Oy:n tuotteita myy Suomessa yli 800 jälleenmyyjää: apteekit, terveystuotekaupat ja -osastot sekä vastuulliset terveystuotteiden verkkokaupat. Wellvita on terveystuotteita kestotilauksena kuluttajille myyvä suoramyyntiyritys.

www.wellvita.fi