Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » VMP Group kasvaa ja laajentaa johdon rekrytointeihin

VMP Group

VMP Group kasvaa ja laajentaa johdon rekrytointeihin

Julkaistu: 30.01.2015 klo 09:00
Julkaisija: VMP Group

Henkilöstöpalvelualan yritys VMP Group on ostanut osake-enemmistön (79 %) Romana Management Oy:stä, joka on erikoistunut vaativiin johdon rekrytointeihin, suorahakuihin ja organisaatioiden kehittämiseen. Romana jatkaa VMP Groupin yhteydessä omalla nimellään. Sen toimitusjohtajana jatkaa yhtiön perustaja Seppo Romana.

Suomessa 35 paikkakunnalla sekä Ruotsissa ja Virossa toimiva VMP Group työllistää vuosittain  12 000 työntekijää 3000 asiakasyritykseen. Konserniin kuuluu myös hoivapalveluita tarjoava Alina Hoivatiimi.

Muuttuvan työelämän tuntijat

Varamiespalvelu-nimisenä vuonna 1988 perustettu konserni on elänyt tiiviisti mukana suomalaisen työelämän kehityksessä. Se on saattanut yhteen työnantajia ja -tekijöitä jatkuvasti muuttuvissa suhdanteissa lamasta nousukausiin. Yrityskaupan avulla VMP Group haluaa olla kehitttämässä koko henkilöstöpalvelualaa eteenpäin.

Romana Management on vuonna 1997 perustettu perheyritys, jonka palveluksessa on kymmenkunta rekrytointikonsulttia ja psykologia. Se tunnetaan myös Professorineuvostoksi kutsutusta huippuasiantuntijoiden verkostostaan. Romanalla on tällä hetkellä toimistot Turussa ja Helsingissä. Osana VMP Groupia Romanan palvelut ovat  jatkossa tarjolla laajasti ympäri Suomen.

Nykyaikaista henkilöstöpalvelua

VMP Groupin toimitusjohtajan Heimo Hakkaraisen mukaan konserni tarjoaa yrityskaupan myötä nykyaikaan päivitettyä henkilöstöpalvelua. "Romana on juuri sellainen yritys, jollaisella halusimme laajentaa osaamistamme.  Jatkossa löydämme yhdessä asiakkaillemme juuri oikeat tekijät asiantuntijoita ja johtoa myöten. Romanan erinomaisen tiimin ja vahvan vision avulla syvennämme kilpailukykyämme."

Toimitusjohtaja Seppo Romanan mukaan yrityksestä luopuminen on haikeaa, mutta perheyritystaustainen, myös  alunperin Turusta lähtenyt konserni on kumppani, jonka kaltaisen hän toivoi löytävänsä. "Olen hyvin tyytyväinen siihen, että elämäntyöni pääsee kasvamaan ja kehittymään, mahdollisesti myös kansainvälistymään osana VMP Groupia." Heimo Hakkarainen lisää, että yritysten palvelutarjonta täydentää luontevasti toisiaan. "Tämä on win-win-tilanne, josta hyötyy aina asiakkaamme - niin  työnhakija, työntekijä kuin työnantajakin".

Heimo Hakkarainen, toimitusjohtaja, Varamiespalvelu Group Oy, puh. 040 307 5001

Seppo Romana, toimitusjohtaja, Romana Management Oy, puh. 0400 494 908

www.vmp.fi

www.romana.fi

VMP Group on yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä, joka tarjoaa henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluita.