Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Verkkopirkko.fi avasi verkkokaupan yrityksille

Verkkopirkko.fi avasi verkkokaupan yrityksille

Julkaistu: 24.06.2009 klo 09:18
Julkaisija: Verkkopirkko.fi

Maksuton kansalaisten kauppapaikka Verkkopirkko.fi on laajentanut toimintaansa yrityksien verkkokauppaan. Yritykset voivat maksutta asettaa tuotteitaan verkkomyyntiin Verkkopirkon kautta suoraan loppuasiakkaalle. Yrityksille tarjoutuu valmis ostajakunta laajenevilla verkkomarkkinoilla.

Maksuton kansalaisten kauppapaikka Verkkopirkko.fi on laajentanut toimintaansa yrityksien verkkokauppaan. Yritykset voivat maksutta asettaa tuotteitaan verkkomyyntiin Verkkopirkon kautta  suoraan loppuasiakkaalle. Yrityksille tarjoutuu valmis ostajakunta laajenevilla verkkomarkkinoilla.

Verkkopirkon yrityksille kehittämä verkkomyynti on tyypiltään välitystoimintaa. Asiakas voi tehdä tilauksen suoraan Verkkopirkosta verkkomaksun avulla, jonka jälkeen Verkkopirkko välittää tilauksen myyjälle. Myyjä toimittaa tuotteet asiakkaalle.

Verkkopirkon verkkomyyntiin yritykset voivat hakeutua pyynnöstä. Verkkopirkko hyväksyy myyjät ja sallii niiden sen jälkeen asettaa vapaasti tuotteitaan myyntiin. Myyjän ja Verkkopirkon kesken solmitaan sopimus ehtoineen myynnin toteuttamisesta. Verkkopirkon verkkomyynnissä noudatetaan verkkokaupasta annettuja viranomaisten säännöksiä ja kuluttajansuojalakia kuten muussakin verkkomyynnissä.

Myyjä-yritykselle Verkkopirkon uusi palvelu mahdollistaa tuotteiden myynnin valmiille asiakaskunnalle yhä laajenevilla verkkomarkkinoilla koko Suomessa. Palvelu kattaa kaikki toimialat. Verkkopirkossa julkaistaan kuukaudessa tällä hetkellä yli tuhat kuluttajien verkkoilmoitusta, joiden joukossa yritysilmoitukset tulevat sijaitsemaan.

www.verkkopirkko.fi

Paavo Vasala