Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusia makunautintoja Tampereen Sokoksen 4. kerroksen kahvila-ravintolasta

Pirkanmaan Osuuskauppa

Uusia makunautintoja Tampereen Sokoksen 4. kerroksen kahvila-ravintolasta

Julkaistu: 05.09.2011 klo 14:33
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Tampereen Sokos-tavaratalon 4. kerroksen kahvilaa on uudistettu osana koko tavaratalon uudistushanketta. Uusittu, upealla näköalalla varustettu rennon tyylikäs kahvila-ravintola on avattu maanantaina 5.9.2011.

Uusittu kahvila-ravintola tarjoaa sekä vanhoja että uusia herkkuja. Valikoimissamme on edelleen kahvin lisäksi herkullisia ja täyteläisiä makeita ja suolaisia leivonnaisia. Uutuutena tarjoamme tuoreista ja raikkaista raaka-aineista valmistettuja tuorepastoja ja salaatteja. Ammattitaitoiset kokkimme valmistavat annokset avokeittiössä asiakkaan nähden, ja asiakkaat voivat muokata ne toiveidensa mukaisiksi. Makumaailmaa voi rikastuttaa myös lasillisella viiniä ja viettelevällä jälkiruoka-annoksella.

Hämeenkadun sisääntulon yhteyteen rakennetulla näköalahissillä pääsee nousemaan suoraan elämysten 4. kerrokseen.

toimialajohtaja Anu Päivinen, puh. 010 767 0077