Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusi Sale parantaa Heinolan Jyrängön alueen lähipalveluita

Osuuskauppa Hämeenmaa

Uusi Sale parantaa Heinolan Jyrängön alueen lähipalveluita

Julkaistu: 22.11.2012 klo 07:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Täysin uuden Sale Jyrängön avajaisia vietetään tänään torstaina 22.11 klo 10.00. Uusi Sale parantaa Heinolan Jyrängön alueen lähipalveluita.

- Sale Jyränkö on helpon ja nopean asioimisen lähikauppa, jossa on hyvät valikoimat ja laajat aukioloajat lähellä kotia.  Valikoimista löytyy lähes 5 000 tuotetta ja valikoimia kehitetään asiakkaita kuunnellen. Myymälä palvelee arkisin ja lauantaisin klo 7-21 ja sunnuntaisin klo 10-21, kertoo Sale-ketjupäällikkö Taina Penttinen Osuuskauppa Hämeenmaalta.

Jyrängön Salen myyntipinta-ala on 399 m². Energiatehokkuuteen on kiinnitetty huomiota muun muassa asentamalla ovelliset kylmäkaapit ja kansitetut pakastealtaat. Myymälässä on Veikkauksen asiamiespiste ja pihalla on hyvin parkkitilaa autoille.

-  Toivotamme kaikki asiakkaat tervetulleeksi tutustumaan uuteen myymäläämme. Pidämme avajaiskahvituksen asiakkaille sunnuntaina 25.11 klo 12-16, kertoo Penttinen.

Sale Jyränkö toimii osoitteessa Keskuskatu 26, Heinola. Sale Jyrängössä työskentelee 8 kaupan alan ammattilaista ja päällikkönä toimii Vesa Alestalo.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Sale-ketjupäällikkö Taina Penttinen, 050 420 3087

Hämeenmaa – yli 138 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.