Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusi iso S-market Orimattila on harjakorkeudessa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Uusi iso S-market Orimattila on harjakorkeudessa

Julkaistu: 15.03.2011 klo 09:10
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Uuden S-market Orimattilan harjannostajaisia vietetään tänään tiistaina. S-market Orimattilasta tulee Hämeenmaan suurin, kun uudistuksen myötä marketin pinta-ala kasvaa 5 000 neliömetriin.

- S-market Orimattilaan tulee oikea jauholeipomo, laaja palvelutiski ja noin 20 000 tuotteen valikoima. Ruokavalikoimaltaan myymälä tuleekin olemaan S-marketeista Suomen suurimpia. Voidaan puhua täyden palvelun S-marketista, kertoo market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto.

S-market Orimattilan pinta-ala kasvaa uudistuksen myötä nykyiseen verrattuna noin kaksi ja puolikertaiseksi. Myymälän kokonaispinta-alaksi tulee noin 5 000 m2. Uutta pysäköintitilaa tulee laajennuksen alapuolelle, ja kaikkiaan parkkipaikkoja tulee olemaan noin 200. S-marketissa työskentelee uudistuksen jälkeen 45 kaupan alan ammattilaista. Päällikkönä toimii Petri Koski.

Uusi S-market avataan asiakkaille huhtikuun aikana. Tämän jälkeen tullaan nykyisen S-marketin tilat uudistamaan täysin, ja niihin avataan kesän aikana kauppakeskus. Kauppakeskuksessa tulevat toimimaan muun muassa Alko, Posti, R-Kioski, kampaamokauppa Hairlekiini, Ray, Seppälä sekä kahvila.

Uudistetun S-market Orimattilan on suunnitellut Heikki Leino Arktiira Oy:stä, ja laajennuksen on toteuttanut Rakennusliike Pakkanen Oy. S-market Orimattila sijaitsee osoitteessa Erkontie 16, Orimattila.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys. Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.