Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusi ABC S-market Sysmä -automaattiasema avattu

Uusi ABC S-market Sysmä -automaattiasema avattu

Julkaistu: 31.01.2014 klo 13:51
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Sysmään on avattu tänään 31.1.14 uusi ABC-automaattiasema S-market Sysmän yhteyteen (os. Särkilahdentie 3). Perinteisten polttonesteiden lisäksi ABC Sysmässä voi tankata myös ympäristöystävällistä EkoFlex E85 -polttoainetta. Uusi asema korvaa käytöstä poistuvan vanhan ABC Sysmän automaattiaseman.

Osuuskauppa Hämeenmaalla on 10 ABC liikennemyymälää, 22 ABC-automaattiasemaa sekä viisi ABC-autopesua Kanta- ja Päijät-Hämeessä. Asiakasomistajat saavat tankkauksista Bonusta jopa viisi prosenttia sekä maksutapaetua 0,5 prosenttia maksaessaan S-Etukortilla.

Osuuskauppa Hämeenmaa, market- ja ABC-toimialajohtaja Timo Kyllönen puh. 050 558 1215; ABC-ketjujohtaja Sami Kovanen puh. 050 344 1462

Hämeenmaa – 145 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.