Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uudistuneen Serla-talouspaperin kuvio tulee Kaunisteelta

Serla

Uudistuneen Serla-talouspaperin kuvio tulee Kaunisteelta

Julkaistu: 10.02.2015 klo 09:30
Julkaisija: Serla

Serlan talouspaperi on nyt vieläkin parempaa. Uudistuksen kunniaksi kuviollisia Serla-talouspapereita koristaa kevään ja kesän ajan suomalaisen Kaunisteen tuotteista tuttu metsäkuvio.

Serla on uudistanut talouspaperinsa. Uudistuksen myötä kaksikerroksinen, 100 % selluloosasta valmistettu paperi on nyt paksumpaa, imukykyisempää ja pehmeämpää. Myös paperin puristuskuviointi on päivitetty.

– Halusimme tuoda kuluttajille laadukkaan ja imukykyisen talouspaperin, joka kestää suomalaisen arjen vaatimukset pintojen pyyhkimisestä ja putsaamisesta kuivaamiseen, Serlan brand manager Mari Rautio kertoo.

Uudistuneen laadun kunniaksi kuvioidun talouspaperin kuvio valittiin suomalaiselta Kaunisteelta. Kauniste tunnetaan laadukkaista sisustustavaroistaan, joita koristavat nuorten pohjoismaisten suunnittelijoiden piirtämät kuvitukset. Serlan talouspapereihin otettiin norjalaisen Bjørn Rune Lien vihreä Metsä-kuvio.

– Serlan tuotteet tulevat suomalaisesta metsästä. Kuviollisia talouspapereitamme koristavan, Kaunisteen tuotteista tutun metsäkuvion ansiosta alkuperä näkyy nyt tuotteidemme pinnassa, Rautio sanoo.

Kauniste-yhteistyö näkyy myös Serlan uudessa Serla-klubissa, jossa kuluttajat voivat keräillä palkintotuotteita Serla-pakkauksista saatavien koodien avulla. Nyt keräiltävien tuotteiden joukossa on keittiöpyyhe ja tarjotin, joissa toistuu talouspaperia koristava vihreä Metsä-kuvio.

Seuraava Serla-talouspaperin kuvio valitaan niin ikään Kaunisteen kuvituksista. Serlan sivuilla on 10.3. asti käynnissä kampanja, jossa kuluttajat saavat äänestää omaa suosikkiaan kolmesta vaihtoehdosta. Vaihtoehtoina ovat nykyinen Metsä-kuvio talvisen sinisenä sekä Leena Kisosen suunnittelemat Satoa- ja Kahvihetki-kuviot. Kuvioita voi äänestää Serlan sivuilla osoitteessa www.serla.fi/kuvio.

Uudistuneet Serla-talouspaperit ovat jo kaupoissa. Talouspaperille on myönnetty Joutsenmerkki ja Avainlippu merkiksi tuotteen ympäristöystävällisyydestä ja kotimaisuudesta. Suomessa myytävät Serla-pehmopaperit valmistetaan Metsä Tissuen tehtaalla Mäntässä.

Tuotetiedot:

Serla kuvioitu talouspaperi, kokoarkki. Saatavilla 4 rullan (hinta noin 2,20 €) ja 16 rullan (hinta noin 7,60 €) pakkauksissa.

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:

Niina Tolvanen, viestintätoimisto Drum, niina.tolvanen@drum.fi, p. 050 409 2177

Lisätiedot:

Mari Rautio, brand manager, Metsä Tissue Oyj, mari.rautio@metsagroup.com, p. 050 515 0876

Serlan tuotevalikoima:

- wc-paperit: valkoinen ja keltainen

- talouspaperit: valkoinen koko- ja puoliarkki sekä kuviollinen kokoarkki

- talousarkki: valkoinen

- nenäliinat

- siivoustuotteet: siivouspaperi ja kosteat siivousliinat

- käsipyyhe

- pefletti

www.facebook.com/serlaorava

www.serla.fi

klubi.serla.fi

Ympäristöystävälliset Serla-tuotteet tekevät arjesta paremman. Tuoteperheeseen kuuluu wc-papereita, talouspapereita, siivouspapereita, nenäliinoja, käsipyyhkeitä ja laudeliinoja. Osoituksena ympäristöystävällisyydestä monille Serlan tuotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Lisäksi Mäntän tehtaalla valmistettavilla Serla-tuotteilla on Avainlippu-merkki. Serlaa myydään Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2013 oli 1,0 miljardia euroa ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com