Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » UUDET 2013 VICTORY-MOOTTORIPYÖRÄT MP 13-NÄYTTELYSSÄ

Oy Otto Brandt Ab

UUDET 2013 VICTORY-MOOTTORIPYÖRÄT MP 13-NÄYTTELYSSÄ

Julkaistu: 23.01.2013 klo 10:31
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Victory-moottoripyörät esittelee uutuuksiaan MP-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 1.-3. 2.2013. Victoryt ovat esillä Bike Worldin osastolla 6K91.

Amerikkalainen Victory on vakiinnuttanut asemaansa Suomen moottoripyörämarkkinoilla jo kahden vuoden ajan. Vuonna 2012 se oli yksi harvoista merkeistä, joka pystyi kasvattamaan myyntimääriään sekä markkinaosuutta. Merkillä on jo yli 10 % markkinaosuus isoissa pyörissä (yli 1500-kuutioita).  Victory on onnistunut laadullaan ja persoonallisuudellaan vakuuttamaan myös pohjoismaalaiset moottoripyöräilijät.

Uskomme, että syynä kasvavaan myyntiin ovat Victoryn todella vahva laatu,  ajo-ominaisuudet ja persoonallinen muotoilu. Moottoripyöräilijät haluavat joitain uutta ja persoonallista”, kertoo Victory -moottoripyöriä maahantuovan Brandt-Polaris Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Tikkanen.

VICTORY 2013 -UUTUUKSIA

Amerikanraudat ja nostalgia on ollut vaikuttamassa myös amerikkalaisen Victoryn vuoden 2013 mallistoon. Ensi kaudelle alan asiantuntijoita miellyttänyt ja lukuisia palkintoja kerännyt Victory esittelee jälleen uusia malleja:

Uusi Victory Judge

Jugde on luonteeltaan maskuliininen, kuten muutkin Victory-cruiserit, mutta sen ajomukavuutta, sporttisuutta ja ketteryyttä mutkateillä on kehitetty edelleen. Judgessa on selvästi 1960–1970-luvun vaihteen jenkkirautatyyliä ja muhkeasti vääntävä V2-moottori (1731cc/97hv/153Nm). Myös jenkkiautoja kunnioittavista yksityiskohdista, kuten 5-puolaiseisista valuvanteista näkee mistä muotoilu on saanut vaikutteita. http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_GTO

Victory Hard Ball

Esittelyssä on myös uusi tyylikäs Hard Ball -jonka muotoilu on todella tyylikäs. Hardball tulee sarjaan ”Baggers” ja myös siinä on pehmeästi vääntävä 1731-kuutioinen V2. Kuusivaihteinen vaihdelaatikko on välitetty siten että voimakkaan moottorin teho siirtyy mukavasti ja nautittavasti asfalttiin. Hardballissa on 80-litraiset kovat sivulaukut, jotka ovat vesitiiviit ja lukittavat.  Myös ABS-jarrut ovat vakiovaruste.

Victory Boardwalk

Ensimmäistä kertaa Suomessa on näyttelyssä on myös esillä uusi muhkea Victory Boardwalk. Se on tyylikäs ja moderni klassikko, jossa on leppoisa ajoasento jalkatuentoineen ja leveine ohjaustankoineen. Boardwalk on upea kokonaisuus pitkillekin Cruising-matkoille.

Victory Cross Road Classic

Cross Road Classicin voi erinomaisten varustelumahdollisuuksien ansiosta räätälöidä täydellisesti omiin tarpeisiin sopivaksi. Suorituskyky ja ajo-ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja myös matkakumppanin matkustusmukavuus on maksimoitu

Varustelu

Vakiona 66-litraiset Custom-tikatut satula- ja sivulaukut

Klassinen maalaus

Pinnavanteet ja lokasuojien kromisuojat

ABS-jarrut

Vakionopeudensäädin ja tuulilasi

Tervetuloa tutustumaan Victory-uutuuksiin Helsingin messukeskukseen 1.-3.2013.

Koko Victory 2013 mallisto: http://www.victory.fi

Victory 2013 -malliston esittelyvideo: http://vimeo.com/46735483

Victory Judge -video: http://www.youtube.com/watch?v=wLhH0qmshfY&feature=share&list=UU7IFCkfPvu6XmkzCkmG6VHg

Lehdistökuvat: http://media.brandt.fi/webclient?authKey=2SfjYLnoKJXAw0zgkP8WA-