Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Turun Osuuskaupan hotellien kerrossiivoustoiminnot N-Clean Oy:lle

Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskaupan hotellien kerrossiivoustoiminnot N-Clean Oy:lle

Julkaistu: 23.04.2014 klo 09:01
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskauppa on sopinut hotelliensa kerrossiivoustoimintojen ulkoistamisesta N-Clean Oy:lle. Sopimus kattaa Original Sokos Hotel Hamburger Börsin, Original Sokos Hotel Seurahuoneen ja Radisson Blu Marina Palace hotellien kerrossiivouksen. Sopimus astuu voimaan 28.4.2014.

- Keskitymme  jatkossa omaan ydinosaamiseemme. Ensisijainen tehtävämme on tuottaa kilpailukykyisiä ja laadukkaita majoitus-, ravintola- ja kokouspalveluja asiakkaillemme, toteaa toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Turun Osuuskaupan hotellien kerrossiivouksen henkilöstö siirtyy kokonaisuudessaan N-Clean Oy:lle vanhoina työntekijöinä. Muutoksen piirissä on noin 60 henkilöä.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007, mikko.eskelinen@sok.fi
N-Clean Oy, toimitusjohtaja Rauno Nurmi, puh. 040 730 1563, rauno.nurmi@n-clean.fi

TOK on yli 133 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

***

N-Clean Oy on valtakunnallisesti toimiva siivouspalveluyhtiö, jonka ominta osaamisaluetta ovat hotellit, kylpylät, ravintolat, liikekiinteistöt, toimistot ja taloyhtiöt. N-Clean Oy tuottaa siivousalan palveluja lähes 2000 henkilön voimin liikevaihdon ollessa yli 35 miljoonaa euroa.