Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Topas Wheaty Rosmariinirulla - vegaaneille sopiva vaihtoehto arkeen ja juhlaan

Itu Biodyn Oy

Topas Wheaty Rosmariinirulla - vegaaneille sopiva vaihtoehto arkeen ja juhlaan

Julkaistu: 08.10.2014 klo 16:20
Julkaisija: Itu Biodyn Oy

Kasvisyönnin lisääntyessä Wheaty vehnäproteiinituotteet (makkarat, ateria‐ainekset, pihvit) antavat myös vegaaniruokaan tottumattomalle kokille herkullisen mahdollisuuden huomioida erikoisruokavaliot. Kasvisruokaa suosiville Wheaty –tuoteperhe tuo helpon vaihtoehdon proteiinin lisäämiseen ruokavalioon. Tuoteperheen uusin tulokas on Wheaty Rosmariinirulla.

Topas Wheaty Rosmariinirulla  - kasvissyöjän eines

Välillä papujen liottamiseen ei ole aikaa. Silloin puolivalmiit tuotteet nopeuttavat kasvisruuan valmistamista. Topas Wheaty Rosmariinirullasta saa monta herkkua hetkessä. Nopeimmillaan rullat paistetaan paistinpannussa lämpöiseksi, kaadetaan päälle esimerkiksi manteliruuanvalmistuskerma ja annetaan kastikkeen sakeutua hetki. Suolaa annokseen ei välttämättä tarvitse lisätä. Maustetaan maun mukaan ja tarjoillaan perunoiden, pastan tai riisin kera.

Wheaty Rosmariinirullat kestävät myös pidemmän hauduttamisen, joten ”karjalanpaistiin” ne sopivat sellaisenaan tai paloiteltuna. Ne voi myös hauduttaa folionyytissä kasvisten kera.

Ruuasta nauttien

Saksalainen valmistaja Klaus Gaiser on 2000 ‐luvun alusta asti halunnut valmistaa tuotteita, jotka sopivat vegaaneille, mutta maistuisivat myös sekasyöjille. Hänestä on tärkeää, että ruoka maistuu ja kaikille syntyy ruokailusta hyvä mieli. Isommallekin seurueelle voi tuotteet laittaa reilusti tarjolle, erillistä numeroa kenenkään ruokavaliosta tekemättä. Ravintorikkaista vegaanille sopivista tuotteista myös tasapainoisen aterian koostaminen on helppoa. Esimerkiksi Topas Wheaty Rosmariinirullassa on 24,7 g proteiinia 100 grammassa tuotetta.

Tuotetiedot

Pakkaus: 175 g, kaksi rullaa.

Valmistusaineet: Vehnäproteiini*30 %, kookosrasva*, kauralese*, vuorisuola, sipuli*, hiivauute*, vehnätärkkelys*, mausteet*, rosmariini*. Voi sisältää sellerin, sinapin ja soijan jäämiä.

* merkityt luomutuotettuja

Saatavuus: Wheaty Rosmariinirullaa ja muita tuoteperheen tuotteita on saatavilla hyvin varustetuissa K-kaupoissa, S-marketeista ja Prismoista, Stockmannilla, Ruohonjuuren myymälöissä sekä luomuun erikoistuneissa myymälöissä.

Maahantuoja: Itu Biodyn Oy, Asentajankatu 5, 00880 Helsinki puh. 09‐ 774 3010, itu@itubiodyn.fi

Itu Biodyn Oy on v. 1979 perustettu biodynaamisten tuotteiden erikoisliike. Itu Oy on kokonaisvaltainen, palveleva luomutukku Helsingissä. Valikoimiin kuuluu kotimaisia ja ulkomaisia tuotteita sekä eksoottisia herkkuja. Elintarvikkeiden lisäksi tarjolla on Speickin ja Dr.Hauschkan luonnonkosmetiikkaa sekä ympäristöystävällinen Sonett pesu- ja puhdistusainesarja.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki