Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » TOK sammuttaa valoja lauantaina

TOK sammuttaa valoja lauantaina

Julkaistu: 21.03.2013 klo 11:16
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskauppa on mukana maailmanlaajuisessa WWF:n Earth Hour –tapahtumassa 23.3.2013.

Valot sammuvat tunniksi klo 20.30 Turussa Koulukadun ja Auranlaakson ABC-liikennemyymälöiden valotorneista. Lisäksi suljemme Wiklund Screenin Turun kauppatorilla. Myös Radisson Blu Marina Palace Hotel Turussa sammuttaa valot kaikista taustatiloistaan. Ulkovalaistus ja yleisten tilojen valaistus on hotellissa minimissään. Lisäksi hotelli kannustaa asiakkaitaan sammuttamaan hotellihuoneistaan valot tunnin ajaksi.

- Valojen sammuttaminen tunniksi on näkyvä tapa osoittaa, että kannamme huolta oman ympäristömme hyvinvoinnista ja tulevaisuudesta. Teemme jatkuvasti töitä muun muassa oman energian säästämiseksi ja energiankäytön tehostamiseksi. Aloitimme energiansäästötalkoot vuonna 2009 ja tavoitteenamme on yhdeksän prosentin energiansäästö vuoteen 2016 mennessä, toteaa liikepaikkajohtaja Juha Heinonen Turun Osuuskaupasta.

Earth Hour on WWF:n organisoima maailmanlaajuinen tapahtuma, jonka aikana ihmiset ja yhteisöt ympäri maailmaa sammuttavat valonsa tunnin ajaksi samana päivänä samaan kellonaikaan. Tapahtuma järjestetään lauantaina 23.3.2013 klo 20.30–21.30.

Turun Osuuskauppa, liikepaikkajohtaja Juha Heinonen, puh. 010 764 4067

TOK on yli 128 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.